המלאכיות של קירל: הזמרת משתפת בנשים שנותנות לה כח. מיכל חלבין, באדיבות יחסי ציבור

המלאכיות של קירל: הזמרת משתפת בנשים שנותנות לה כח

מאחורי כל אישה מצליחה עומדת רשת נשית. רשת תומכת, מעוררת השראה, מחבקת ומנחמת, וגם כזו שדוחפת קדימה. נועה קירל משתפת מיהן הנשים שנותנות לה כוחות-על, מקרוב ומרחוק

לכבוד יום האישה, נועה קירל בוחרת את הנשים שהכי משפיעות ומחזקות אותה - מקרוב ומרחוק. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אמא, אמא שלי

"אמא שלי, אילנה, היא הבחירה הראשונה שלי. אמא שלי מכילה אותי, נמצאת איתי הרבה, מתמודדת תמיד בחיוך ובתמיכה עם כל הלחצים שנובעים מהעבודה שלי, למרות שהיא לא בחרה בדרך שלי. היא מתמודדת עם לוחות הזמנים, עם הלחץ, עם הצוות שמקיף אותי, עם הפרסום שלי שהוא לא פשוט, והיא בעצם חיה אותו דרכי. כן, זה כיף לה ללכת ושכולם יודעים שהיא אמא של נועה קירל, אבל זה גם לא כל כך פשוט בחיי היומיום, והיא שם בשבילי, ולכן היא מודל בשבילי. כל מה שראיתי בבית, החינוך שקיבלתי ממנה, זה שהיא לימדה אותי לכבד כל אדם, זה שהיא ואבא שלי לימדו אותי להיות האדם שעובד הכי קשה בחדר - זה מה שנותן לי את הדרייב".

אמא אילנה: "להיות אמא של נועה זו גאווה גדולה. היא מגיל צעיר כל הזמן רקדה והכריחה אותי לצלם אותה רוקדת ושרה בלי הפסקה. צילמתי סרטים על גבי סרטים שלה, והכל שמור ומתועד. זה כיף ללוות אותה, ובנוסף אני גם לומדת ממנה המון, בעיקר את מוסר העבודה המטורף שלה".


דרייב אינסופי של נתינה

"במהלך השנים קיבלתי הרבה פניות להגשים חלומות לילדים דרך עמותת "MAKE A WISH" המסייעת לילדים חולים. מייסדת העמותה ומי שעומדת בראשה, דניס בר-אהרון, היא בעיניי סופרוומן. אישה מדהימה שמקדישה את חייה לעשיית טוב בעולם, אישה שקמה בבוקר והדרייב שלה הוא לשמח ילדים חולים. דניס היא כל-יכולה, יש לה מנוע טורבו שכל מטרתו היא לעשות טוב בעולם - לקחת ילדים שחולים במחלות מסכנות חיים ולהגשים להם את החלום הכי גדול שלהם. לפני כמה חודשים היא פנתה אליי, לאחר שהיו לנו שיתופי פעולה בהגשמת חלומות לילדים חולים, והציעה לי להיות השגרירה הבינלאומית של העמותה. זה תפקיד שאני גאה בו מאוד ועושה אותו בהתנדבות מלאה. אני מסייעת לעמותה לקדם אירועים בינלאומיים ושיתופי פעולה, ומבחינתי זה נושא שיש בו המון אחריות ומשמעות".

© צילום באדיבות יחסי ציבור

הביצועיסטית

"שרונה נומדר היא המנהלת הבינלאומית שלי. היא ישראלית לשעבר שגרה בארצות-הברית, יש לה סוכנות לניהול אמנים, היא זו שהימרה עליי בשוק הבינלאומי וייצגה אותי במשא ומתן המטורף מול 'אטלנטיק רקורדס', בתהליך שנמשך חצי שנה, בלי לפספס שום פרט בחוזה המטורף שחתמנו עליו. מתברר שכבר כשהייתי בת 13 שרונה ראתה ראיון שלי בטלוויזיה הישראלית ואמרה לעצמה 'אני רוצה להפוך את הילדה הזו לכוכבת הכי גדולה בעולם'. לא להאמין, אבל היא קלטה אותי ישר, ככה היא סיפרה לנו, כאשר נוצר הקשר עם רוברטו, הסוכן שלי, והיא החליטה לייצג אותי. גם זה סיפור מטורף כי מתברר שבאותו שבוע שבו היא החליטה שזהו, היא פונה לסוכן שלי בארץ ומתחילה לחפש את הקשרים, רוברטו התקשר אליה בהצעה לייצג אותי, והיא אמרה לו שאם הוא לא היה מתקשר היא הייתה מתקשרת תוך כמה ימים. שרונה היא ביצועיסטית מטורפת, ולא סתם היא הצליחה להשיג עבורי את הדיל הכי גדול שהיה לזמרת כלשהי עם אטלנטיק. אני מעריכה אותה מאוד ולומדת ממנה המון".

© צילום מאינסטגרם

על נחישות והתמדה

"בחרתי את לינוי אשרם, גם כי היה חשוב לי לבחור אישה צעירה שיותר קרובה לגיל שלי, וגם מפני שהיא מעוררת השראה. ההישגים שהיא קטפה בעולם בגיל כל כך צעיר זה דבר גדול. נכון שהם יותר בתחום הספורט ופחות קשורים לעולם המקצועי שלי, אבל זה כבוד גדול מאוד להגיע בגיל כל כך צעיר להישגים כאלה, עם אליפויות ומדליות בינלאומיות. אני מתחברת ללינוי מהמקום של עבודה קשה ונחישות והתמדה וההתמסרות שלה לשגרת ספורט אינטנסיבית ? .24/7? אלה הם הערכים שמובילים להצלחה. אני גם בטוחה שהיא אוהבת מאוד את מה שהיא עושה, כי אם אתה לא אוהב משהו בכל ליבך, אתה לא יכול לקום בכל בוקר ולעשות אותו, מתישהו זה נפסק".

© צילום: עמית שיסל

עשתה היסטוריה

"אפרת קייקוב היא מג"דית בצה"ל בדרגת סגן-אלוף. קייקוב מפקדת על גדוד 'הרעם' של התותחנים ובעיניי היא השראה גדולה. עבורי, כחיילת בצה"ל, עצם העובדה שאני יודעת שיש אישה כזו שהגיעה למעמד ולתפקיד כזה, זה סוג של היסטוריה שגורמת לי גאווה גדולה. זה כבוד ענקי לנשים בכלל, ולחיילות צה"ל בפרט. מעבר לזה, קייקוב הזמינה אותי להופעה בגדוד שלה, וזו הייתה עבורי התרגשות גדולה להופיע בפניה ובפני החיילים שלה, וגם להצטלם איתה. מעבר לכך, גילוי נאות, אנחנו מתאמנות אצל אותה מאמנת כושר, ליקי, אז לפעמים אני גם רואה אותה אישית באימונים".

© צילום פרטי
הוונדרוומן

"גל גדות היא בעיניי אישה שפתחה בעולם הרבה דלתות לישראלים בתחום הבידור. לפניה לא הייתה הוכחה בסדר גודל כזה שישראלים יכולים להצליח ולפרוץ בגדול בעולם. ואז באה גל והוכיחה שאפשר לעשות את זה בענק. אני מבינה את זה בעיקר היום, כשאני מתחילה את הקריירה הבינלאומית שלי, ושמחה לגלות בזכותה עד כמה בתעשייה רוצים שותפים ישראלים. לפעמים אני מדברת על גל, ושואלים אותי אם אני מכירה אותה ברמה האישית, ואני שמחה להגיד שכן. גם כשנפגשנו אמרתי לה שהדרך שלה נותנת הרבה תקווה לכולנו, והופכת את העבודה בחו"ל ללגיטימית בזכותה. כשנפגשנו לא דיברנו על הקריירה, אלא על החיים. רציתי שכאשר אגור בלוס-אנג'לס יהיו סביבי אנשים שאני מכירה. ואני שמחה שנפגשנו. היה לי קל להתחבר אליה כי היא כמוני - פשוטה, אשת משפחה, חמודה וחמימה עם הילדים שלה. היה לי כיף לראות אותה ככה. ולצד זה יש בה גם צד מאוד-מאוד רציני ומקצועי: גל מאוד מחויבת לקריירה שלה, ומשום כך היא הצליחה, אבל כיף לראות שהיא נשארה בן אדם צנוע ופשוט, ואלה גם הדברים שחשובים לי. לכן גם אוהבים אותה בעולם כי היא פשוטה, מדברת על זה שהיא ישראלית, היא נשארה היא, ואנשים תמיד אוהבים את זה".

© Gettyimages.IL/ Dia Dipasupil
תגיות
תגובות