הפוליטיקאים שהתחילו בכלל בעולם הבידור. הדר יואביאן, אבי מועלם

הפוליטיקאים שהתחילו בכלל בעולם הבידור

כמו במדורי הרכילות, גם בכנסת לא משעמם לרגע! רגע לפני שיפתחו את הקלפיות בעוד תשעה ימים, החלטנו לחזור אל קריירת הטלוויזיה והדוגמנות של הפוליטיקאים שיתמודדו בבחירות הקרובות

עולם הבידור כמקפצה לפוליטיקה? לקראת הבחירות הקרובות חזרנו לעברם הנוצץ של כמה מהפוליטיקאים המוכרים. מדוגמנות ומשחק ועד הנחיה בערוץ הילדים - קבלו את המועמדים לכנסת הבאה תחת כובע שונה לחלוטין.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מרב מיכאלי

היו"ר החדשה של מפלגת "העבודה" החלה את דרכה כשדרנית רדיו ומגישת טלוויזיה מצליחה. אגב, ידעתם שבמסגרת שירותה הצבאי כקריינית ומנחה בגלי צה"ל היא הציעה את שם ל"גלגלצ" שהיה אז בהקמה? מיכאלי הנחתה לא מעט תוכניות בערוץ הראשון ובערוץ השני. אך חיי הזוהר לא קרצו לה, ומי שהביעה לא פעם עמדה פוליטית בסוף נמשכה אל קריירה פוליטית בשנת 2013 כשהצטרפה למפלגת "העבודה".

 

יאיר לפיד

יו"ר האופוזיציה ומפלגת "יש עתיד" הוא אומנם בן של פוליטיקאי, אך בכלל לא היה ברור שיאיר עצמו ילך לעולם הפוליטי. לפיד עבר לא מעט תפקידים בעולם הבידור הנוצץ: סופר, שחקן, תסריטאי, מחזאי, פזמנואי וכמובן מנחה טלוויזיה מצליח במיוחד. מעבר לתוכנית האירוח המיתולוגית שלו (שהיוותה כאחד מסמלי הערוצים המסחריים), התפקיד האחרון שלו בעולם הבידור, רגע לפני שפרש לטובת העולם הפוליטי היה כמנחה ב"אולפן שישי" של חברת החדשות.

© מתוך "יאיר לפיד", רשת

עידן רול

חבר נוסף במפלגת "יש עתיד" הוא ח"כ עידן רול. את רול אנו הכרנו בעיקר דרך מדורי הרכילות בזכות הזוגיות המתוקשרת עם הזמר הראל סקעת, ודרך שלל הקמפיינים בכיכובו בקריירה הקודמת שלו כדוגמן מצליח ועסוק במיוחד ולא הרבה זוכרים אבל הוא הנחה את העונה האחרונה של "חדשות הבידור" ששודרה ב-HOT בידור. 

 

אפרת רייטן

הרכש החדש והמסקרן של מפלגת "העבודה" היא אפרת רייטן. למעשה רייטן פרצה אל חיינו כשחקנית עסוקה ומצליחה כשמאחוריה תפקידי קולנוע, תיאטרון, קלטות ילדים וסדרות טלוויזיה, אך רבים דווקא יזכרו לה את אחד התפקידים הכי נחשקים בעולם הבידור - מנחה בערוץ הילדים וליהוק לפסטיגל. זה לא הכל - כי רייטן גם העירה אותנו כמעט כל בוקר כשהנחתה "יום חדש" של קשת אי שם בתחילת שנות ה-2000. אחרי שפרשה מעסקי הבידור הפכה רייטן לעורכת דין ומשם הדרך לפוליטיקה הלכה ונבנתה עד אשר קיבלה המקום החמישי במפלגת העבודה בבחירות הקרובות.

 

 

אורלי לוי אבוקסיס

כבר שנים שאורלי לוי אבוקסיס נמצאת בפוליטיקה שלפעמים קשה לזכור לה גם את הקריירה בעולם הבידור אי שם. למרות הייחוס המשפחתי (אב חבר כנסת לשעבר ב"הליכוד") אורלי לוי החלה את דרכה בכלל בעולם הדוגמנות וכיכבה גם בפרסומת ל"מקופלת" (שספגה ביקורות), בהמשך הקריירה שלה הנחתה תוכניות שונות בערוץ הראשון ובערוץ 10, היא אף הייתה ממנחות תוכנית הבוקר של הערוץ לצד לא אחרת מאפרת רייטן עליה סיפרנו קודם. לוי-אבוקסיס הצטרפה בסוף העשור הראשון של המילניום לעשייה הפוליטית כחברה במפלגת "ישראל ביתנו". בשנת 2018 החליטה להקים מפלגה בראשותה בשם "גשר" ולא עברה את אחוז החסימה עד לבחירות 2019 כשהחליטה לחבור עם "העבודה" ו"מרצ" - אך לאחר תוצאות הבחירות החליטה להיפרד מהן ולהיות בכנסת כמפלגה עצמאית ומונתה לשרה לחיזוק וקידום קהילתי. לקראת הבחירות הקרובות היא החליטה לעבור אל מפלגת "הליכוד" ושובצה במקום ה-26 ברשימה. 

© מתוך הפרסומת ל"מקופלת" - עלית
תגובות