פרוגי עוזרת למצוא בית חם לגורי כלבים. האם והגורים. צילום: אתי אלטמן

פרוגי עוזרת למצוא בית חם לגורי כלבים

כלבה כנענית שהמליטה שמונה גורים באחד משבטי הבדואים בנגב, הועברה למשפחת אומנה וכעת המשפחה מחפשת אנשים עם לב טוב שיהיו מוכנים לאמץ את הכלבה ואת הגורים. אולי תעשו מעשה טוב השבוע?

פשוט מרגש. למערכת פרוגי הגיעה תמונתם של כלבה כנענית מעורבת ושמונת גורייה שנאספו מאחד משבטי הבדואים בדרום וניצלו מהתעללות ורעב. 

בינתיים, נמצאים האם והגורים אצל משפחת אומנה, שלא יכולה עוד לשאת בהחזקתם וכעת הם מחפשים בית חם, בו יוכלו לגדול ולזכות בחיים שמגיעים להם.

"התמונה שקיבלנו הייתה שוברת לב – שמונה קטנטנים, חשופים לרעב ולקור, נאחזים באמא שלהם, חלשה מההמלטה, בעיניים מתחננות", סיפרה לפרוגי אתי אלטמן, דוברת העמותה תנו לחיות לחיות.

הגורים ואימם בבית משפחת האומנה בתל אביב.
הגורים ואימם בבית משפחת האומנה בתל אביב.
צילום: אתי אלטמן.

 

"האמא הגנה עליהם וטיפלה בהם ככל יכולתה אבל לא יכלה לעשות זאת לבדה. נענינו לקריאה בדחיפות ובמבצע מסובך ומתואם חילצנו את האם וגוריה מהגורל המר שהיה צפוי להם – חיים של כלב שמירה, התעללות, רעב ותנאים קשים. בינתיים אנשים טובים מתל אביב הסכימו לארח את הניצולים ולהעניק להם פינה חמה שבה יוכלו הגורים לגדול ולהתחזק עד שימצאו בתים", סיפרה אלטמן.

לשבועות הקרובים, חשוב שהמשפחה שתסכים לקחת על עצמה את המשפחה החדשה, לא תפריד בין הגורים לבין אימם, מאחר ובשלב זה של חייהם, חשובה יניקת חלב האם. אם אתם מעוניינים לעזור, שלחו מייל לאתי: eti@letlive.org.il

תגיות
תגובות