מוי כיף: חמישה משחקי הקופסה שכולנו אוהבים. adobestock

מוי כיף: חמישה משחקי הקופסה שכולנו אוהבים

כשהיינו קטנים, אהבנו לשחק במשחקי קופסה, בין אם ביום-יום כשנפגשנו עם החברים ובין אם בחגים יחד עם המשפחה. למרות שחלק מהמשחקים הפכו להיות משחקים ממחושבים, אין כמו ההנאה ממשחק קופסה סביב השולחן. יש אפילו משחקים שאנחנו משחקים עד היום. לכן, ריכזנו עבורכם חמישה משחקי קופסה שכולנו מכירים ואוהבים לשחק

במיוחד בתקופה האחרונה, תקופת הקורונה, בין השעמום והסגרים, בין השיעורים לסרטים, כולנו שלפנו מהמגירות את משחקי הקופסה האהובים עלינו והעברנו איתם שעות וימים של כיף והנאה עם המשפחה ולא הפסקנו לשחק בהם. מעוניינים לגלות על אילו משחקים אנחנו מדברים? המשיכו לקרוא!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מונופול

אי אפשר לדבר על משחקי קופסה מבלי להזכיר את המונופול. המונופול הוא אחד ממשחקי הקופסא הפופולריים ביותר בעולם. למרות שהמשחק הומצא לפני זמן רב ויש לו עשרות גרסאות שונות, הוא עדיין פופולרי ואין אחד שלא מכיר אותו. אין באמת טעם שנסביר על המשחק ומה מטרתו אבל בכל זאת, לבודדים שלא מכירים: המונופול הוא משחק לוח ומבוסס על עולם העסקים ומטרתו היא קנייה ומכירה של נכסים (בתים ומלונות) המטרה היא להשיג כמה שיותר נכסים ושמשתפים הנוספים יאבדו את כספם. המשחק עצמו כיפי, קליל ומעביר את הזמן. כל אחד יכול להתחיל לשחק ביום ומבלי לשים לב יהיה חושך בחוץ.

מונופול © adobestock

טאקי

אחד מהמשחקים האהובים בארץ הוא הטאקי. הטאקי נכנס לחיינו אי שם בשנת 1983 והוא לא איבד את הפופולאריות שלו עד היום! החוקים של הטאקי פשוטים להבנה, הוא מאפשר משחק רב משתתפים ופשוט – אי אפשר שלא לאהוב את המשחק. עובדת בונוס: הטאקי פותח על ידי ישראלי

רמיקוב

הרמיקוב הוא משחק מוכר וותיק שרבים מכירים, החוקים שלו מאוד פשוטים, הוא קל ללמידה ואף פעם לא נמאס לשחק בו. אז מה מטרתו? להיות המשתתף הראשון שמצליח לדאוג שכל האבנים בלוח האישי שלו יהיו שייכים לסדרות לפי מספר וצבע. 

שש-בש

קלאסיקה אהובה ומוכרת היא כמובן משחק השש-בש. השש-בש מותאם לשני משתתפים והוא משחק מורכב יחסית. זהו משחק של מזל ואסטרטגיה, והוא דורש מיומנות חשיבה ברמה גבוהה. אין אחד שלא מכיר את המשחק אך לא רבים יודעים לשחק בו, מי שכן שיודע לשחק, נהנה מאוד מהחשיבה והמשחק. 

שש בש
שש בש © adobestock

הרמז

המשחק האחרון שסוגר את הרשימה הוא הרמז. הרמז הוא משחק נהפך לפופולארי בשנים האחרונות. בשונה ממשחקי קופסה אחרים, הרמז מביא עימו מסתורין ומתח, כזה שמרתק את כל המשתתפים וגורם לנו להפוך לבלשים של ממש כדי למצוא את הרוצח שבבריכה.

 

תגובות