לו הייתי רוטשילד: דברים שרק עשירי העולם יכולים לרכוש. AdobeStock

לו הייתי רוטשילד: דברים שרק עשירי העולם יכולים לרכוש

אי פרטי, טיסה לחלל או צוללת משפחתית – אוסף של דברים שעשירים יכולים לקנות....

נהוג לומר שלא משנה אם אתה עשיר או עני, העיקר להיות מאושר. יש כאלה שנוהגים להגיד שלעשירים יש יותר צרות ודווקא אלה שאין להם מאושרים הרבה יותר. אז נהוג. אספנו לכם חמישה דברים שרק עשירים יכולים לקנות....

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

טיסה לחלל

ריצ'רד ברנסון, הבעלים של חברת התעופה "וירג'ין", הכריז שבעוד כמה שנים בודדות החברה שלו תפעיל טיסות תיירות לחלל. עלות הכרטיס לטיסות הראשונות עומדת על 20 מיליון דולר, והטיסות כרגע מלאות. גם הטיסות היותר רחוקות מלאות, כאשר כרטיס לטווח היותר רחוק עולה 250 אלף דולר.

אי פרטי

רובנו אולי חשבנו באיזה סוג בית נרצה לגור כשנהייה גדולים - בית פרטי, דירה בבניין מגורים וכדומה. אבל האמת שהמחשבה הזאת הופכת ליותר קשה כשאתה עשיר כי פתאום עולה השאלה - 'אולי נגור באי פרטי?' קחו למשל את ליאונרדו דיקפריו, אדי מרפי, ניקולס קייג' וג'וני דפ - כולם שחקנים מוכרים, כולם קנו אי משלהם בבהמס. המפרט של האי לא כולל יותר מדי דברים חוץ מרצועת חוף יפה והרבה עצים של קוקוס. המחירים יכולים לנוע בתווכים של חמישה מיליון דולר ואפילו גם 160 מיליון דולר. דרך אגב הכדורגלן רונאלדו קנה לסוכן שלו, ז'ורג' מנדש, אי יוווני כמתנה לחתונה.

© adobestock

צוללת פרטית

אולי כשאתם שומעים צוללת פרטית זה לא מסתדר לכם בראש כי אתם מדמיינים צוללת של חיל הים. אז האמת היא, שזה ממש לא כך, זה יותר דומה לכדור בגודל של מכונית עם מנועים. צוללת שכזו לא ממש זולה והמחיר שלה נע בין 20 ל-30 מיליון שקלים היום יש תכנונים לצוללת שנראית ממש כמו של הצבא רק שתהיה מיועדת לאזרחים שיכולו לקנות אותה ומעריכים שהמחיר שלה יעמוד על שני מיליארד דולר.

טירה

ברחבי אירופה יש כיום כל כך הרבה טירות ישנות שכבר מוכרים אותן, כך שניתן לקנות טירה שנבנתה במאות ה-11  ועוד במצב טוב מאוד. המחירים של בתים מהסוג הזה יכולים לנוע בין שני מיליון דולר ל-15 מיליון דולר, ובדרך כלל הן עוברות הסבה מטירות ישנות לטירות שכוללות בריכה ומרצפות חדשות תוך כדי שמירה על האוטנטיות. רק חסר צריח ואביר על הצריח ואתם בימי הביניים.

© adobestock

מגה יאכטה

מגה יאכטה זו לא יאכטה קצת יותר גדולה, זו ספינה ענקית כזאת שלא יכולה להיכנס למרינה רגילה וצריכה מקום עגינה גדול במיוחד. לשם ההשוואה אם אורך יאכטה רגילה הוא 15 מטרים אז מגה יאכטה מגיע ל-80 מטרים ואפילו יותר. ספינה כזאת יכולה לשוט בתווך של 6000 מיילים, כלומר מישראל עד ספרד ובחזרה. עלות של יאכטה כזאת הוא בין 100 ל-200 מיליון דולר ובדרך כלל יש בה חדר כושר, בריכה, צוות של טבחים וחובלים ועוד. רק תשזכו, שעושר לא פותר מחלת ים...

תגובות