חוק מרפי: הדברים שקורים הפוך ממה שרצינו. adobestock

חוק מרפי: הדברים שקורים הפוך ממה שרצינו

מי מאיתנו לא שמע על חוק מרפי? בעקרון החוק מדבר על כך שכל מה שיכול להשתבש אכן ישתבש, ופעמים רבות בחיים זה קורה. החל מלפספס את האוטובוס ועד שאלות שלא יודעים במבחנים, אלו כל המקרים המעצבנים שקורים לכולנו.

אנחנו רוצים שכל מה שאנחנו קורה סביבנו יהיה כמו שצריך, אבל במציאות כמו תמיד, לא כל מה שרוצים מתגשם ויש דברים שמתרחשים לא כשורה. יש דברים רבים כאלו שקרו לכולנו, סקרנים לדעת מה? המשיכו לקרוא!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מבחנים

אחד הדברים השנואים על רבים מתלמידי בית הספר הוא המבחנים שצריך לעשות. אז חלקנו חורשים למבחן כדי להיות מוכנים עד הסוף, חלקנו מתכוננים על החומר הקשה ולומדים את עיקר הדברים וחלקנו מנסים את מזלנו. אבל למי לא קרה שלמרות שלמדנו הרבה למבחן מסויים, בסוף הייתה שאלה בנושא שלא עברנו עליו? דבר זה מתסכל מאוד ומקיים בדיוק את חוק מרפי!

© AdobeStock

תורים בסופר

למי מאיתנו לא קרה שהוא הלך לסופר עם ההורים לקנות מצרכים ולמלא את המקרר, ולאחר שהכנסנו את כל מה שרצינו לעגלה, בחרנו את התור הקצר ביותר בקופה כדי לסיים את הקניות כמה שיותר מהר. אבל, ברגע שבחרנו בתור הקצר, פתאום התור הארוך מתקדם מהר יותר ובזמן שהקופאית בתור ליד מתקתקת עגלות עאילו היא "הפלאש", אנחנו עוד עומדים מאחורי הגברת שמשלמת בצ'קים ותוקעת את כל התור.

מגיעים לאוטובוס אחרי שהוא יוצא מהתחנה

הרבה פעמים הרכבות והאוטובוסים מגיעים לתחנה לא בדיוק בזמן שנקבע, הם מקדימים או מאחרים בכמה דקות, כך כשאנחנו מגיעים לתחנה שרצינו, לפעמים אנחנו מפספסים את האוטובוס ממש בכמה שניות. זה מבאס מאוד ומאלץ אותנו לחכות זמן רב עד לאוטובוס הבא.

© adobestock

שיעורי בית

לא תמיד יש לנו כוח לעשות את כל השיעורים המוטלים עלינו ומידי פעם אנחנו מחליטים לוותר על הכנת שיעורי הבית. אבל דווקא בפעם היחידה שלא עשינו, המורה מחליטה לבדוק באופן קפדני כל תלמיד אם הכין שיעורי בית. הלו המורה, למה לא בדקת אתמול?

יום הולדת

יום הולדת אמור להיות יום של כיף וחגיגה, והוא כזה פעמים רבות. אך לפעמים, יש כל מיני אירועים שנופלים דווקא על התאריך המיוחד שלנו – בין אם זה מבחן שכבתי, יום שבת או יום חג.

© adobestock

 

תגובות