באנו לעזרת חבר: נמו ופלורה מחכים לכם. אגודת צער בעלי חיים בישראל

באנו לעזרת חבר: נמו ופלורה מחכים לכם

אין כמו כלבים וחתולים. הם חמודים, פרוותיים ויאהבו אתכם לא משנה מה. אז הכירו את החברים החדשים שלנו, שכבר לא יכולים לחכות להצטרף למשפחה

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נמו

חתלתולה גורה מתוקה בת 3 חודשים שובבה וסקרנית, מחפשת משפחה שהכי רוצה לחבק חתולה מלאת אהבה.

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

פלורה

גורה בת 3 חודשים מחפשת משפחה עם סבלנות בגידול גורים. פלורה היא גורה עדינה שתגדל להיות כלבה בינונית עם לב ענק ונאמנות רבה לאוהבים אותה.

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

פנדה

גור כנעני מעורב מתוק וחכם בן 3 חודשים מחפש את המשפחה המושלמת. פנדה אוהב להשתובב, אוהב שמלטפים ומחבקים אותו. רק למשפחה עם סבלנות בגידול גורים. 

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

פפאיה  

גורת רועים מעורבת בת 3 חודשים, יפיפייה אמיתית. גם פפאיה זקוקה לאהבה, למשפחה מחבקת עם סבלנות בגידול גורים ושאוהבת כלבים גדולים. פפאיה תגדל להיות כלבה גדולה לתפארת.

רוני

גור חתולים שחור כפחם, מתוק עדי, חכם וכובש מחפש את המשפחה המושלמת.

© אגודת צער בעלי חיים בישראל
 

את המתוקים שבתמונות נטשו באגודת צער בעלי חיים בישראל. עצוב להם להם בכלוב. הם החברים הכי טובים שלנו ומגיע להם בית חם ואהבה גדולה לכל חיים. אנו קוראים לציבור אוהבי הכלבים והחתולים פתחו את לבכם ובוא לאמץ חבר לחיים. לאגודת צער בעלי חיים בישראל - תל אביב, ניסיון של עשרות שנים במסירת כלבים לאימוץ, ובעקבות הידע הרב שנצבר במקום נבנה תהליך מוסדר של אימוץ אחראי - אימוץ שמתחיל בהחלטה מודעת ולא נובע מהתלהבות רגעית או כדי לספק את רצון הילדים, התחייבות רצינית הכוללת ידע של המאמצים לגבי בעל החיים וכוונה אמיתית לגדל אותו לאורך כל חייו. מחכים לכם.

אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב. טל': 4553* . שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 אתר: www.spca.co.il

תגובות