כך תתנהלו נכון עם חשבון הבנק הראשון שלכם. adobestock אילוסטרציה

כך תתנהלו נכון עם חשבון הבנק הראשון שלכם

רוצים לדעת איך להתנהל נכון עם חשבון הבנק הצעיר והראשון שלכם? אספנו עבורכם כמה מהטיפים שחשוב לדעת רגע לפני

בשיתוף עם בנק הפועלים

פתחתם חשבון בנק ראשון, אבל אתם לא יודעים מה לעשות ואיך כדאי להתנהל איתו? אספנו בשבילכם כמה טיפים שיסייעו לכם להבין, להתנהל נכון ולהרגיש עצמאיים.

עוד על חשבון בנק צעיר בפרוגי:

לא לפחד

חשבון בנק עלול להישמע כמו משהו מפחיד או מבוגר מדי שרק בגיל מאוחר יותר מתחילים להתעסק איתו - אז זהו שלא... היום רצוי מאוד להתחיל להתנהל נכון עם הכסף שלכם כבר מגיל צעיר אל תחששו -  זה בדיוק הזמן שלכם ללמוד את הכל.

להיות מעודכנים ובשליטה

חשוב להיות במעקב אחר ההוצאות שלכם, רק כך תוכלו להבין מה לעשות להבא ומה לא, ובעצם ללמוד להתנהל נכון כלכלית מתוך המצב הקיים. באפליקציית הבנק תוכלו לקבל תמונת מצב עדכנית על כל מה שקורה בחשבון.

© fotolia (אילוסטרציה)

פיקוח ומציאת טעויות

כחלק מהעירנות שלכם סביב הפעילות בחשבון, תוכלו לשים לב למקרים בהם למשל המעסיק לא העביר לכם את כל המשכורת, או אם חשבון הטלפון שלכם יקר מדי ואתם יכולים לשדרג לתכנית זולה יותר. ככל שתפקחו את העיניים - תוכלו לשמור על החשבון שלכם ועל הכסף שלכם.

לחיות לפי ההכנסות

אז נכון, כנערים ונערות החשבון שלכם לא יכול להיות ביתרת חובה ("מינוס"), אבל כל מה שתלמדו ותאמצו עכשיו - יהיו ההרגלים הפיננסים שלכם בבגרותכם –לכן חשוב להיות מעודכנים במצב החשבון כל הזמן כדי לא לעשות טעויות, לא לרוקן את החשבון ולהשאיר לעצמכם גם כסף לחודש הבא או לחסכון.

© adobestock אילוסטרציה

מוכנים לפתיחת חשבון הבנק הראשון שלכם? הכנסו ל-Open ותעשו זאת בכמה צעדים פשוטים. הסתקרנתם? לכל המידע על פתיחת חשבון צעיר בדף האינטרנט - לחצו כאן!

הכתבה הוכנה בסיוע המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים.

בפתיחת חשבון בגילאי 14-16 יתכן ויידרש אישור נציג לפתיחת החשבון (הורה או אפוטרופוס על פי דין). פתיחת חשבון לנוער עובד בגילאי 15 ומעלה אפשרית כנגד הצגת אישור מעסיק. פתיחת חשבון בדיגיטל באמצעות אפליקציית OPEN ניתנת במכשירים תומכים, ללקוחות יחידים בגילאי 16-18, תושבי ישראל ובכפוף לתנאי הבנק ואישורו.

תגובות