למה כדאי לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?. adobestock אילוסטרציה

למה כדאי לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

הגעתם לגיל המתאים ומתלבטים אם בכלל לפתוח חשבון בנק כבר מעכשיו? קבלו כמה סיבות טובות למה לקחת את זה בחשבון

בשיתוף עם בנק הפועלים

הגעתם לגיל 14? מזל טוב! אתם מספיק בוגרים ועצמאיים לפתוח חשבון בנק. אבל למה כדאי לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר? מה זה מקנה ולמה זה מועיל לנו? בדיוק בשביל זה הכנו לכם כתבה שתעשה לכם סדר ותסביר לכם למה זה חשוב!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הרגלים נכונים

ברגע שיש לכם חשבון בנק צעיר לומדים להתנהל כלכלית נכון יותר. דרך חשבון בנק צעיר תוכלו להתחיל לחסוך כסף משלכם ותצליחו להקנות לעצמכם הרגלים שילוו אתכם שנים קדימה.

לשלם בקלות

לא צריך יותר לשלם על שופינג מחו"ל או מהארץ דרך כרטיס האשראי של ההורים - חשבון בנק יכול להקנות לכם את האפשרות לשלם בעצמכם (כמובן עשו זאת חכם ובזהירות) עם כרטיס חיוב מיידי או אפליקציות תשלום למיניהן (כמו: "bit").

לא מתנהלים במינוס

בחשבון צעיר יש לכם כרטיס חיוב מיידי.המשמעות היא שהבנק לא מאפשר יתרת חובה (מינוס) בחשבון הבנק שלכם. טיפ חשוב: השתדלו לחיות לפי רמת ההכנסה שלכם ואל תבזבזו כסף שאין לכם!

© adobestock (אילוסטרציה)

לקבל שכר ותשלומים

ברגע שיהיה לכם חשבון בנק תוכלו לקבל העברה בנקאית ישירות לחשבון לטובת דמי כיס או חיסכון. מעבר לזה, תוכלו לקבל משכורת ממקום העבודה שלכם ישירות לחשבון הבנק שלכם.

יש יותר סיכוי לחסוך

ברגע שיש לכם חשבון בנק בו אתם יכולים לנהל את הכסף שלכם, כך יגבר הסיכוי לכך שלא תבזבזו בקלות (בהשוואה לשימוש במזומן), תהיו ערניים להוצאות שלכם, ותרצו להתחיל לחסוך את הכסף מעכשיו למען עתידכם. אגב, אם הגעתם לגיל 16 תוכלו לפתוח תכנית חסכון מיוחדת.

© Fotolia

מוכנים לפתיחת חשבון הבנק הראשון שלכם? הכנסו ל-Open ותעשו זאת בכמה צעדים פשוטים. הסתקרנתם? לכל המידע על פתיחת חשבון צעיר בדף האינטרנט - לחצו כאן!

הכתבה הוכנה בסיוע המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים.

בפתיחת חשבון בגילאי 14-16 יתכן ויידרש אישור נציג לפתיחת החשבון (הורה או אפוטרופוס על פי דין). פתיחת חשבון לנוער עובד בגילאי 15 ומעלה אפשרית כנגד הצגת אישור מעסיק. פתיחת חשבון בדיגיטל באמצעות אפליקציית OPEN ניתנת במכשירים תומכים, ללקוחות יחידים בגילאי 16-18, תושבי ישראל ובכפוף לתנאי הבנק ואישורו.

תגובות