תשכנעו את ההורים לצאת לחופשה משפחתית. איה בן עזרי

תשכנעו את ההורים לצאת לחופשה משפחתית

חופשה משפחתית מהסוג הנכון (ובמקום הנכון) יכולה להיות אחד הדברים הכי מהנים ובלתי נשכחים שנעשה השנה, הפסקה מבורכת מהשגרה המשעממת של לימודים וקורונה. במרבית המקרים בהם לא יוצאים לחופשה משפחתית כמו שכולם רוצים, הבעיה היא כסף – לא זול להוציא את כל המשפחה לחופשה, בטח לא בבית מלון שווה ומפנק. אם אתם רוצים לשכנע את ההורים לצאת השנה לחופשה המושלמת, ולא לשלם עליה יותר מדי, ישנן כמה אפשרויות שכדאי להכיר. בפרט, ככל שההורים יסכימו לתכנן את החופשה יותר זמן מראש, כך עולים הסיכויים כי יוכלו למצוא דילים חלומיים של ממש וכולנו נצא לחופשה משפחתית בלתי נשכחת.

פרסומת

דילים לחופשה בארץ למקדימים להזמין

הביטוי העיקרי שכדאי להכיר כאשר מנסים לעזור להורים למצוא את החופשה המושלמת עבור כל המשפחה הוא – "דילים למקדימים להזמין". למה הכוונה? בתי המלון הגדולים והשווים ביותר מעוניינים לסגור לקוחות כמה שיותר זמן מראש, ומוכנים לתת הנחות רציניות בעבור התחייבות מוקדמת לחופשה. המשמעות בפועל היא כי הורים אשר מוכנים להתחייב מעכשיו לתאריכים מסוימים לחופשה המשפחתית בעוד כמה חודשים מהיום, יכולים למצוא דילים לחופשה בארץ למקדימים להזמין אשר יהיו זולים בעשרות אחוזים לעומת המחירים של אותה החופשה ואותו בית המלון בדיוק, כאשר מזמינים את החופשה "מעכשיו לעכשיו" (בהתראה קצרה של כמה ימים או שבועות בלבד).

למעשה, דילים למקדימים להזמין מהווים הזדמנות אטרקטיבית ביותר שמרבית האנשים פשוט לא מכירים, אך אם היו מכירים לבטח היו רוצים לנצלה – כל מה שצריך זה לתכנן את החופשה קצת יותר זמן מראש, ולהסכים להחליט על כך ולהזמין מראש. מדובר בבתי המלון המובילים והמפנקים ביותר בארץ, וביעדים המבוקשים ביותר כמו אילת, ים המלח או טבריה. ניתן למצוא דילים כאלו גם לבתי מלון "הכל כלול", בהם אפשר למצוא בריכה עם אטרקציות והפעלות, חדר אוכל מפנק ועשיר באפשרויות ואת כל מה שצריך על מנת שאף אחד בכלל לא ירצה לצאת מהמלון לכל אורך החופשה.

© איה בן עזרי

דילים לחופשה בארץ גם עבור ההורים בלבד

אפשרות נוספת (ולא פחות אטרקטיבית) היא לעזור להורים למצוא לעצמם חופשה זוגית בארץ, וכך להישאר עם הבית לבד למשך סוף השבוע...

גם כאן לא חסרים דילים אטרקטיביים עבור זוגות שמוכנים להזמין מראש ולהתחייב על המועד כמה חודשים לפני הזמן. למעשה, זו יכולה להיות מתנה מושלמת עבור ההורים ליום הנישואין או לכל מאורע משמח אחר – דילים זולים ומשתלמים בבתי מלון יוקרתיים, כך שמי שמזמין את החופשה (הילדים, אולי בעזרת הסבא והסבתא או הדודים) לא צריך לשלם מחיר אסטרונומי, וההורים נהנים מחופשה יוקרתית ומפנקת במיוחד. אתם (הילדים ובני הנוער) נשארים עם בית לבד לסוף השבוע, וכולם יוצאים מרוצים מהעסקה.

מחפשים דילים לחופשה בארץ? היכנסו לאתר פתאל על הזמן המציע לינה במלונות הרשת במחירים משתלמים למקדימים להזמין.