בלי לשגע את ההורים: האפליקציה שתקפיץ אתכם לחוגים!. adobestock (אילוסטרציה)

בלי לשגע את ההורים: האפליקציה שתקפיץ אתכם לחוגים!

איתי בוהנסקי (19) יזם את אפליקציית "קארפול" שהמטרה שלה היא לנהל מערך היסעים ובעצם להקל על ההורים שהפכו, בלי רצונם, לנהגים הפרטיים שלנו באיסוף מהחוג, ממסיבה או מתנועת הנוער • האם זה באמת עובד? איך מצטרפים? כל התשובות!

לפעמים נדמה שלהורים שלנו יש תפקיד נוסף למלא והוא להיות הנהגים שלנו. עם תחבורה ציבורית לא מספקת ורצון לקחת חלק בהרבה חוגים ומסגרות אחרי בית הספר, יוצא שכולנו מבקשים מההורים שיקפיצו אותם. אבל לא עוד, כי יש מי שמנסה לפתור את הבעיה- הכירו את איתי בוהנסקי (19) משוהם, לוחם בחיל שריון.

איתי יזם את אפליקציית "קארפול" שמטרתה לנהל מערך היסעים, כדי להקל על ההורים באיסוף מהחוג, ממסיבה או מתנועת הנוער. לאפליקציה יש ממשק פשוט וקל, שבמקום שכל הורה ייקח את הילד שלו לחוג ואז יחזיר, דרך האפליקציה ההורים מתאמים בניהם את האיסוף. פחות דלק, פחות מכוניות על הכביש, פחות עומס על כל הורה.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© אלבום פרטי

 - איך הגעת לעולם היזמות?

"הרעיון לאפליקציה התחיל בגיל שבע עשרה, במהלך התיכון הייתי בתוכנית 'יזמים צעירים'. ההשראה הגיעה מאבא שלי, כל חיו הוא יזם. למדתי ממנו כבר מגיל קטן על עולם היזמות, הייתי יושב איתו בפגישות, לומד מהי עבודה קשה ומבין שרק דרך התמדה, דבקות ואמונה ברעיון אפשר להצליח בעולם היזמות".

 - מאיפה הגיע אליך הרעיון?

"יש לי אחים קטנים שלכל אחד יש המון חוגים, גם אני בתור ילד בן 17 בלי רישיון הייתי תלוי בהורים. קרו מקרים שילד נשכח, שההורה שוכח איזה חוג מתי.  הבנתי שיש פה בעיה שאין לה מענה, עלה לי רעיון לפתור את זה בדרך פשוטה יותר".

מה בעצם המטרה של האפליקציה?

"המטרה זה לנהל מערך היסעים, בעיקר להורים. יש באפליקציה מספרי חירום, כפתור עזרה ראשוני. היא יודעת להתריע על פקקים, מסמנת איפה נמצא כל ילד. היא לא רק פונה רק להורים אלא גם כמובן לילדים ובני נוער".

© צילום מתוך האפליקציה

למה בעצם פחות תלויים בהורים?

"בזכות האפליקציה יש פחות עומס על כל הורה וההורים פועלים יחד בשיתוף פעולה. העומס של האיסופים יורד מהן באופן משמעותי.  למשל יש מסיבה כל פעם הורה אחר לוקח במקום לקחת כל פעם. יתרון ענקי שיש לאפליקציה זה עדכונים בזמן אמת- בני נוער יכולים לעדכן את ההורה ישר במידה והם פחות שצריך לאסוף או להפך. כל ההורים מתעדכנים ישר ויידעו להיערך בהתאם".

מה הפתרון הרחוק שהיית רוצה שהאפליקצייה תפתור?

"שהאפליקציה תקל בזמן אמת על הפקקים, במקום שכל הורה ייקח את הילד שלו לבית ספר אז יהיה סבב ופחות כלי רכב יהיו על הכביש".

יש עוד אפלקצייה שעונה על הצורך הזה של ההורים ובני הנוער?

"אין לאפליקצייה אלטרנטיבה, אין אף פלטפורמה שנותנת מענה מקיף וכלים פשוטים לשימוש, אני שמתי לב לבעיה ובאתי כדי לפתור אותה ולהקל על ההורים ובני הנוער כאחד".

© צילום מתוך האפליקציה

אתה רוצה את עצמך ממשיך להתעסק בתחום היזמות? מה המטרה הגדולה?

"לגמרי, זה לגמרי הייעוד שלי. המטרה שלי זה להגיע כמה שיותר רחוק, לקחת את האפליקציה ולוודא שהיא פונה למגוון רחב של קהלים".

איפה אפשר לראות את האפליקציה?

"האפליקצייה זמינה להורדה, בחינם כמובן, קיימת בחנויות האפליקציה. יש לנו גם אתר עם מדריכים מפורטים לשימוש, מצורף לינק לאפליקציה".

מה החלום שלך?

"לא להפסיק לעולם בעשייה, תמיד ליצור ולהיות ברצון תמידי לשינוי".

© אלבום פרטי
תגובות