לשכנע את ההורים לצאת לחופשה מהחלומות – הכירו את "חופשה למקדימים". איה בן עזרי

לשכנע את ההורים לצאת לחופשה מהחלומות – הכירו את "חופשה למקדימים"

מהי "חופשה למקדימים להזמין" ומדוע זו האפשרות שעשויה לשכנע את ההורים שלנו לצאת לחופשה מפנקת וכיפית במיוחד? איפה אפשר למצוא חופשות מסוג אלו בארץ כיום?

כתבה פרסומית

חופשה עם ההורים והמשפחה בבית מלון יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת שתשאיר אותנו עם זיכרונות מתוקים לכל החיים, אך לא מדובר בכל חופשה כמובן – כדאי שזו תהיה חופשה בבית מלון מפנק וכיפי, וגם במקום מעניין שיש מה לראות ולעשות בו. מאחר ואחת הסיבות העיקריות והנפוצות של הורים לא לצאת לחופשה (או לצאת לחופשה ביעדים לא הכי אטרקטיביים...) היא המחיר כמובן, כדאי להכיר את האפשרות של "חופשה למקדימים להזמין". כך "תמכרו" בקלות להורים את החופשה המשפחתית החלומית הבאה שלכם –

מהי חופשה למקדימים להזמין?

"חופשה למקדימים להזמין" היא אפשרות שמציעות כיום לפחות חלק מרשתות המלונאות והתיירות הגדולות בישראל, במסגרתה ניתן להשיג דילים משתלמים במיוחד לחופשות בארץ, ביניהם מבצעים לאילת וטבריה, כמו גם דילים לים המלח למקדימים להזמין .  

הרעיון הוא פשוט – במידה ומסכימים להזמין יחסית מוקדם (בדרך כלל מדובר בכמה חודשים לפני מועד החופשה עצמה) מקבלים את החופשה בהנחה משמעותית, ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. כשמדובר בחופשה במלון מפנק באילת, למשל, הנחה מסוג זה יכולה לעשות את ההבדל בין חופשה שניתן לממן לכזו שלא, עבור מרבית המשפחות. 

אז כל מה שצריך כאן זה בעצם לחשוף את ההורים לאפשרויות של חופשות למקדימים להזמין, ואולי אפילו לחפש חופשה ספציפית כזו ולהציג אותה בפניהם. סך הכל, הזמנה של החופשה זמן רב מראש אינה דבר מורכב או מסובך כל כך – בדרך כלל אפשר לדעת מספיק זמן מראש באילו תאריכים תוכל המשפחה לצאת לחופשה ומתי יש חופש מבית הספר (או מתי תוכלו לקחת חופש באישור ההורים, גם אם יש לימודים...), וההורים צריכים בדרך כלל לבקש חופש ממקום העבודה כמה שיותר זמן מראש. 

לכן, כל מה שצריך זה לתכנן מראש ואפשר להשיג חופשות שוות ואטרקטיביות במיוחד, במחירים מעולים. זה בהחלט מה שיכול לשכנע את ההורים לצאת לחופשת החלומות, לא?...

חופשות למקדימים ביעדים הכי שווים בישראל

את האפשרות הזו, של "חופשות למקדימים", ניתן למצוא כאמור ברשתות המלונאות הגדולות, ולכן ביעדי התיירות המובילים והשווים ביותר בישראל. 

כמובן שאחת הדוגמאות המתבקשות ביותר היא אילת, ולא חסרים כאמור דילים באילת למקדימים להזמין, גם במלונות המפנקים והשווים ביותר שיש לאילת להציע.

גם דילים לים המלח למקדימים להזמין לא חסר, ושם אפשר ליהנות ממלונות מפנקים במיוחד, ארוחות גורמה, ספא, בריכה מפנקת וכמובן חוף ים נגיש וקרוב של ים המלח בכבודו ובעצמו.

באופן דומה ניתן למצוא דילים שכאלו גם לטבריה והכנרת, ולערים הגדולות של הארץ – תל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע.

 

בקיצור, לא חסרות אפשרויות לחופשות חלומיות במחירים אטרקטיביים בארץ. כדי למצוא אותן, כדאי שגם ההורים יכירו אפשרויות כמו "חופשות למקדימים להזמין"