כבר מעכשיו: הטיפים שיעזרו לכם להתנהל נכון כלכלית. adobestock (אילוסטרציה), יוטיוב

כבר מעכשיו: הטיפים שיעזרו לכם להתנהל נכון כלכלית

מרגישים שאתם מבזבזים הרבה ובשלב הזה אתם עדיין לא מרוויחים מספיק עצמאית? הכנו לכם כמה טיפים קלים שיסייעו לכם בחיסכון ובהתנהלות כלכלית נכונה כבר עכשיו!

בשיתוף עם מקדונלד'ס ישראל

אם אתם חוששים שתבזבזו לא מעט כסף על שלל קניות, נשענים על דמי הכיס של ההורים או לא רוצים לבזבז את כל הכסף שאתם חוסכים מהעבודה הקשה שלכם אחרי הלימודים - הגעתם לכתבה הנכונה! קבלו כמה טיפים שיסייעו לכם להתנהל נכון כלכלית!

תחשבו מראש

אם אתם יודעים מראש לאן אתם יוצאים, מה פחות או יותר בא לכם לרכוש ומה יהיה בערך ״הנזק״ מאותו הסיבוב בחוץ - זה כבר יתרון, ככה תדעו מה סכום הכסף שאתם יודעים שאתם הולכים לבזבז, תוכלו לתכנן - האם כדאי לכם לרכוש את זה עכשיו? האם אפשר להסתפק במשהו אחר? האם היציאה הכרחית או שאפשר לעשות משהו פחות מבזבז? ברגע שאתם מחושבים מראש על ההוצאות העתידיות שלכם - אתם תדעו כמה עוד נשאר והאם בכלל כדאי!

© adobestock

דמי כיס ייעודים למטרה מסויימת

מכירים את זה שאתם שמחים לקבל דמי כיס אבל עכשיו הדילמה היא - על מה לבזבז אותם? על אוכל? על בגדים? נכון שלפעמים הייתם רוצים שיהיו דמי כיס ייעודיים לכל דבר? על הצורך הזה בדיוק יכול לענות כרטיס דמי הכיס החדש של מקדונלד'ס שהושק ממש לאחרונה. מה זה אומר? "דמי הכיס" יכולים להתקבל על ידי ההורים בהטענת גיפט קארד של מקדונלד'ס ישראל - כך שהוצאה על אוכל כבר נחסכת לכם מהבזבוזים שלכם, ואתם נהנים מארוחות טעימות במיוחד לבחירתכם על פי הסכומים שההורים מטעינים לכם בכרטיס בכל פעם מחדש. הם יכולים להגדיר סכום מסויים מראש יוטען לכם אוטוטמית בכל פרק זמן (יום, שבוע, חודש ועוד).

 

@liatlevikopleman טרנדים, כמו דמי כיס - צריך לנהל חכם. אנחנו אמא ובת, ברור שעשינו לכן.ם סרטוווןןןןןןןן . פרסום ממומן בשיתוף @מקדונלד׳ס ישראל #foryou #mcdonalds #4u #funny צליל מקורי - liatlk
© מקדונלדס ישראל

קופת חיסכון

ובהמשך ישיר: לא כדאי שכל הכסף פשוט ישאר לו ככה בארנק - זה מתכון לפיתויים! לכן, אם אתם מסתובבים עם מזומן - קחו רק את הסכום לו אתם זקוקים בעבור היציאה או הקנייה המתוכננת - את השאר תשאירו בקופת חיסכון, אותה תמלאו בכל פעם שתקבלו או תרוויחו עוד כסף. כדאי לדעת - תמיד טוב לקחת ממה שיש לכם בארנק ולהפריש חלק קטן לטובת חיסכון, על מנת לשמור גם לימים בהם לא תוכלו להרוויח כסף (למשל בזמן לימודים או בגרויות) או לימים בהם לא תקבלו דמי כיס מההורים.

© AdobeStock (אילוסטרציה)

קנייה מחושבת ומשתלמת

לפעמים מוצרים הם גם סתם יקרים כי הם מותגים, נסו למצוא תחלופות קצת יותר משתלמות כלכלית - וכאלו כמובן המספקים איכות טובה לא פחות. לפני שאתם רוכשים מוצר או כל דבר אחר, נסו לחפש אותו באינטרנט ולהבין האם ניתן למצוא תחלופה זולה יותר?

© AdobeStock 

הגבלה חודשית

תגדירו בפני עצמכם או בפני ההורים שלכם את סכום ההוצאות החודשי הקבוע שלכם! מדי חודש תגבילו את עצמכם בסכום שתבזבזו (אגב, אתם יכולים להחליט בכל תחילת חודש על סכום אחר, בהתאם למה שמתוכנן בו) - ובכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף. אתם יכולים להסתייע בהורים ולהפקיד אצלם את הסכום המבוקש או את יתר הסכום שהוא מעבר למה שהגדרתם - כך גם יהיה מי שיגביל אתכם מוחשית ולא תתפתו...

© adobestock (אילוסטרציה)
תגובות