משלחות המדעים האולימיפיות פגשו את רוה"מ. נתניהו בפגש עם חברי משלחות המדעים האולימפיות. צילום: מוקי שוורץ

משלחות המדעים האולימיפיות פגשו את רוה"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, שי פירון, פגשו את חברי המשלחות האולימפיות למדעים - תלמידי תיכון מרחבי הארץ. נתניהו: "מתרגש הניצחון שלכם"

19 מדליות אולימפיות, זהו ההישג המרשים של המשלחת האולימפית למדעים. חברי המשלחת זכו בשלוש מדליות זהב, שמונה מדליות כסף ובשמונה מדליות ארד.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, הרב שי פירון, נפגשו עם חברי המשלחות האולימפיות למדעים והעניקו להם תעודות הוקרה על ההישגים המרשימים בתחרויות הבינלאומיות.

האולימפיאדה למדעים כוללת ארבע קטגוריות (מתמטיקה – 6 מדליות אולימפיות, פיזיקה – 5 מדליות אולימפיות, כימיה – 4 מדליות אולימפיות, מדעי המחשב – 4 מדליות אולימפיות). לראשונה כל 19 חברי המשלחות האולימפיות הישראליות זכו במדליה אולימפית. התחרויות התקיימו בקולומביה, דנמרק, אוסטרליה ורוסיה.

"הבאתם כבוד רב למדינת ישראל, אנו חייבים לכם תודה", הודה שר החינוך, שי פירון לחברי המשלחת. "הוכחתם שיש לנו את כל היכולות והכלים להיות בין הטובים בעולם בתחום המדעים. אתם מסמלים את חוד החנית של החברה הישראלית, אתם מבטאים מצוינת אישית, את היכולת שלנו להתברג בצמרת העולם הגלובלי ולשים את ישראל במקום שהיא ראויה לו".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר: "אתם נהדרים, ועשיתם זאת בענק. יש לי הערכה מיוחדת לעובדה שהצלחתם באולימפיאדה הזאת, כי בעצם הוכחתם – שהמנצחים זה אלה שיכולים לעשות זאת מהר יותר, חזק יותר, גבוה יותר, וחכם יותר. ואתם - סיפקתם את הסחורה. אני מאוד מתרגש מהניצחון שלכם, גם בגלל ההישג האישי שלכם וגם בגלל ההישג הקולקטיבי שלנו כמדינה, זה בהחלט מקרין שינוי כיוון, ואנחנו מחויבים להמשיך אותו".

תגובות