קבלו: דרכים מגניבות להעתיק במבחנים. איך להעתיק במבחנים? צילום: shutterstock

קבלו: דרכים מגניבות להעתיק במבחנים

החגים מאחורינו ויש מי שיגיד "סוף סוף" אבל הרוב הגדול כעת הולך להצטער ובגדול - עונת המבחנים בדרך ואיתה ההצלחות וגם הכישלונות. הנה כמה דרכים יצירתיות לשימוש בשליפים במהלך המבחן

סוף סוף שנת הלימודים החלה? החגים מאחורינו והנה החלה תקופת הלימודים הרציפה והעמוסה, שמלאה במבחנים. אנחנו, לא אוהבים מבחנים, שונאים את המושג הזה למען האמת, אבל אם הם בכול זאת קיימים - המוח היצירתי שלנו מתחיל להמציא רעיונות חדשים ל"שליפים".

ולא, לכתוב על פתק ולאחר מכן לשלוף מהכיס, זה כבר היום לא נקרא "שליף" ובטח ובטח, גם אנחנו לא מתכוונים לעשות את זה. אנחנו נהיה יותר מתוחכמים. אם כבר פתק - תעשו משהו קטן, בצורת מלבן וכתבו בו את כל מה שחשוב בצורה קצרה ואז הדביקו אותו על שריר הרגל. מתי שתרצו להעתיק תניחו את הרגל עם השליף על גבי הרגל השנייה שלכם כדי "לנוח". השליף הזה בדרגת סיכון גבוהה, ומיועד לבעלי מכנסיים קצרים בלבד.

למתוחכמים יותר, ניתן לקחת בקבוק שתייה, להסיר את התווית ולכתוב מצידה הפנימי (החלק הדביק) את התשובות ואז להדביק חזרה - כך בעצם אנחנו יוצרים אשליה שהבקבוק הרגע נקנה. במהלך המבחן פשוט צריך להסתכל על הבקבוק ומפעם לפעם לסובב אותו. השליף הזה דורש הכנה מראש, ועלול להתגלות מידי פעם.

מכירים את העטים עם דף האיחולים הנשלף? אז זהו, יש כאלו שמגיעים עם דף ריק. כמו למשל העט הזה שמצאנו באתר הקניות eBay, שמאפשר לנו להכין את כל התשובות בכלי הכי הכרחי למבחן – העט. החיסרונות בשליף הזה, זה שהוא יקר וחד פעמי.

השליף האחרון לבינתיים, שעובד לעיתים רבות, מיועד לאלו שרואים טוב מרחוק. אם המורה כותבת על הלוח למה שאנחנו לא? בדרך כלל, המורה כותבת כמויות של מידע על הלוח, והיא לא ממש מסתכלת על הטקסטים אחר כך לפני המבחן, ניגשים אל הלוח ומתחילים למלא חומר במקומות לא בולטים. עדיף לחקות עד כמה שאפשר את כתב היד של המורה וכמובן שלא להגזים בכמות. כמובן, המורה עלולה לתפוס, אבל זה יהיה יותר מצחיק מעצוב. או שלא.

אבל לעומת כל השליפים האלו - הטיפ הטוב ביותר שאני יכול להביא לכם, הוא פשוט ללמוד. זה קשה, זה מעייף ואף פעם אין לנו כוח לזה. אבל זה מה שמוביל אותנו בסופו של דבר להישגים. אז.. שיהיה בהצלחה? (בסוף המבחן צריך להביא חתימת הורים)

תגובות