עוד לא יודעים מה תעשו בחופשת חנוכה?.

עוד לא יודעים מה תעשו בחופשת חנוכה?

חופשת החנוכה מלאה באטרקציות ופעילויות. קבלו כמה כאלו מיוחדות במיוחד: האחת בינלאומית ותעזור בשיפור השפה האנגלית והידע בסקי, השנייה בגלישה והשלישית למתוחכמים מביניכם - קורסים מיוחדים באוניברסיטה העברית

עדיין לא החלטתם מה תעשו במהלך חופשת חג החנוכה? אתם בטח מקווים שהמורים לא יתנו לכם המון שיעורי בית לחופשה ושיהיה לכם זמן לישון. אבל.. לא חבל לבזבז שבוע שלם? בדקנו עבורכם כמה אטרקציות יוצאות דופן וחוויתיות לחופשת החנוכה.

חשבתם שסקי הוא עיסוק של מבוגרים בלבד? ממש לא. מחנה החורף לסקי אתגרי וספורטיבי, "סקימאמה", מציע לכם ולילדים מכל העולם חוויה ייחודית שלא תשכחו כל כך מהר.

כדאי לקרוא:
עוד לא בת 18 וכבר בהריון
"חשוב שלבני הנוער תהיה מסגרת"
חדשות: מפגינים למען הנהגים הצעירים

מזה שש שנים ברציפות שהחברה מגשימה את החלום לצעירים מרחבי העולם. מחנה החורף, יקח אתכם לשבוע ימים של חוויה יוצאת דופן ומלאת אנרגיות, שתכלול סקי וסנובורד. בנוסף לכל, תכירו ילדים ובני נוער בני גילכם מישראל, ארצות הברית ואירופה.

לאלו מבינכם שמתקשים עם השפה האנגלית המחנה יאפשר לכם גם ללמוד את השפה בעזרת המדריכים ובני הנוער שמגיעים מארצות הברית ואירופה.

עבור מי שדווקא יותר מעוניין בגלישה, אבל לא על הקרח, ישנה קייטנה נוספת במיוחד עבורכם. גלישת גלים היא ספורט מדהים, המשלב בין פעילות ספורטיבית לבין תחושת החופש וההנאה. בחג הקרוב תתקיים קייטנת גלישה מרגשת עוד יותר, משום שהגלישה בחורף היא יותר אטרקטיבית וטיפות הגשם מעצימות את תחושת החוויה.

גלישת גלים.
גלישת גלים.
צילום: אור וורטמן

הקייטנה מתקיימת בבית הספר לגלישה "סרף קלאב" בחיפה. אין צורך בידע קודם למעט ידע בסיסי בשחייה. כל הקייטנה תתבצע בליווי מקצועי ובטוח של מדריכי גלישה מוסמכים. "כל שעליכם לעשות הוא להחליט להצטרף לחוויה המרגשת והמאתגרת ביותר, אנו כבר נדאג שתצליחו לגלוש".

לאלה המעדיפים להישאר על היבשה יבשים ולנצל את החופשה לצבירת ידע נציע להצטרף לתוכנית של האוניברסיטה העברית, נוער שוחר מדע, המתמחה בחינוך אקדמי לנוער מכל המגזרים, תחת המוטו 'מדע לכולם'. 

במהלך החופשה יתקיים מחנה בו יציעו תכנים מדעיים בהשראת אווירת החג כמו 'אור ומדע' וכן תכנים נוספים כמו 'מבוא לאסטרונומיה וחלל', 'מדע-כיף', 'אבירי האור- ארכיאולוגיה', 'רובוטיקה', 'קומיקס', 'זה סוד הקסם-כימיה' ו'רפואה'. 

תגובות