אילו מפגשי מעריצים יתקיימו בחנוכה?. צילום: אוראל ראלי

אילו מפגשי מעריצים יתקיימו בחנוכה?

ימי החנוכה עמוסים בפעילויות, מופעים, קרקסים וגם, במפגשי מעריצים. קבלו את שני מפגשי המעריצים המשמעותיים והגדולים לחופש הקרוב. הראשון מפגש מעריצים עבור להקת הבנים "וואן דיירקשן" והשני מפגש לאוהדי הסדרה "הטין אנג'לס"

אין על הבנים (או על הבנות שמארגנות את המפגש?). בחופשת חג החנוכה הקרבה יתקיים אחד ממפגשי המעריצים הגדול ביותר שהיה עד כה בישראל ללהקת הבנים המצליחה בעולם "וואן דיירקשן". המפגש עתיד להתקיים ביום חמישי ה-28 בנובמבר בשעה 12:00 בפארק הירקון בתל אביב. למפגש צפויות להגיע כ-800 דיירקשנרס (אמאל'ה!!).

כדאי לראות:
איך כדאי להתלבש לבית ספר?
ג'סטין ביבר עושה סטריט ארט
הקליפ החדש של One Direction

המטרה העיקרית של המפגש הוא לקדם הופעה של הבנים בישראל. במפגש יהיו עמדות בהן כל אחד ואחת יוכלו לרשום מכתב אישי לבנים שאחרי המפגש ישלח אליהם לאנגליה. בנוסף לכתיבת המכתבים, יהיו שלל פעילויות ואטרקציות נוספות: צילום סרטון יום הולדת לכבוד לואי, מסיבת דיירקשנרס מטורפת, צילום מגנטים, דוכני מזון ודוכני מכירות מוצרי הלהקה ואיך לא, גם הגרלה ענקית על הבושם החדש של הבנים. דאמ, זה שווה!


פלאשמוב מפעם קומדת. מפגש 1D בפארק הירקון.

לא רק 1D, גם מעריצות "טין אנג'לס" מארגנות מפגש

על אף שהסדרה כבר ירדה מהמסך, עדיין קיימים עשרות עמודי מעריצים בפייסבוק, אלפי ציוצים בטוויטר ומשתמשי אינסטגרם שמעלים תמונות הקשורות לסדרה. המעריצות עדיין זוכרות את הסדרה ומארגנות מפגש אוהדות ענק שכבר סחף מעל 300 משתתפות.

המטרה של המפגש היא להביא את הסרט לארץ. המפגש עתיד להתקיים בפארק הירקון בתל אביב ב-2 בדצמבר בשעה 12:00. "אנחנו נעשה הכל כדי לשכנע את המפיקים להביא את הסרט לארץ" סיפרה שני ביטון, מנהל עמודת המעריצים הרשמי של "כמעט מלאכים" והרחיבה: "הסרט הוא כמו סגירת מעגל של כל מה שעבר על "הטין אנג'לס", אנחנו חייבות לראות אותו אם אנחנו מעריצות אמיתיות".

במפגש יהיה פלקט ענקי שבו תמונה של "הטין אנג'לס" שהמעריצות יוכלו להצטלם מלפניו, הגרלות ופרסים, דוכני מזון, חלוקת פוסטרים וגלויות ודוכן מכירת דיסקים וכובעים של "הטין אנג'לס". 


מפגש של הטין אנג'לס

אם תשאלו את ביטון למה היא כל כך אוהבת את הסדרה היא תענה "הסדרה לימדה אותנו לא לוותר, להחזיק מעמד ולהאמין. כל הערכים באים לידי ביטוי בסדרה הזו".

תגובות