בפנימייה של שאנל: מירוץ הלפיד הסתיים. צילום: צילום פרטי

בפנימייה של שאנל: מירוץ הלפיד הסתיים

"השבועות האחרונים בפנימייה היו בין השבועות המטורפים, הלחוצים והכיפיים שהיו" כך מספרת כתבתנו שאנל. "הצלחנו להפיג את המתח בשבת המיוחדת שכללה את אירועי "המכבייה", אירוע ספורט תחרותי ומאתגר של כלל הפנימייה

"השבועות האחרונים בפנימיית שטיינברג היו בין השבועות המטורפים, הלחוצים והכיפיים שהיו", כך מספרת כתבתנו שאנל. ההכנות והחזרות עד השעות הקטנות של הלילה למירוץ הלפיד והמרדף אחר הרצון למושלמות הפך את השבוע למטורף שכזה. 

עוד במדור הסביבה של פרוגי:
• בגלל פקק: יונית כמעט ומתה מזיהום
• תרומה: חנות שקונים בה חיבוקים
• תמיד רציתם להתניע מיזם חדש?

הצלחנו להפיג מעט את המתח בשבת המיוחדת שכללה את אירועי "המכבייה", אירוע ספורט תחרותי ומאתגר של כל הפנימייה. השנה "המכבייה" הייתה מוצלחת מאוד עבורי ועבור קבוצתי שהתחרינו בכל התחרויות ואף הצלחנו לקטוף מקומות ראשונים.

זו הייתה שבת של איחוד, גיבוש והרבה מורל קבוצתי. למעשה זו הייתה "המכבייה" האחרונה שלקחנו בה חלק, ולכן כולנו חשבנו קצת מעבר לניצחון, היה לנו מאוד חשוב ליהנות בתחרות ולהשאיר חותם. 

אי אפשר שלא להתייחס לאירוע המרעיש שקרה ששבוע לאחר מכן, האירוע לו כולנו חיכינו ציפינו, התרגשנו ובכינו ממנו - מירוף הלפיד. אני לא חושבת שקיימות המילים שבעזרתן אוכל לתאר את החוויה הכל כך יוצאת דופן הזו, זו הייתה פשוט התרגשות שאי אפשר להסביר אותה.

צילום: שאנל בן אבו
צילום: שאנל בן אבו

צילום: שאנל בן אבו
צילום: שאנל בן אבו

יום המירוץ עצמו היה חוויה בלתי נשכחת. יום טיול של כל החברים שהפכו משותפים לחדר לאחים של ממש, יום של גיבוש וצחוק, שירים וצבעי פנים מוזרים. ההליכה המשותפת והריצה המטורפת שהכניסו את כולנו להתרגשות לקראת הערב והטקס המרגש שאותו תכנן צוות מירוץ הלפיד הכניס אדרנלין לכולנו. 

כולנו ידענו מה יהיה בכניסה שלנו, הלייזרים, הזיקוקים, הקרנת השמות, סמל הקבוצה, הנאומים המרגשים שחברי הקבוצה נאמו וכמובן נושא הלפיד. אך ברגע האמת כל זה התגמד והדבר היחיד ששעמד לנגד עיני ואני בטוחה שגם לכל שאר חברי הקבוצה שלי.

שנייה לפני שנכנסו, הסתדרנו בטורים לקראת הכניסה, צעקות וקולות עידוד נשמעו מאמפי הפנימייה: "עמית, אוהבים אותך". אין איך לתאר את הרעידות והפעימות לב שהיו כאשר שמענו את זה.

הבנים של הקבוצה החליטו לעשות מעשה מיוחד, מצחיק ומגבש מאוד. הם החליטו לגלח את ראשם וכך ליצור את המשפט: עמית אימפריה! בהחלט מרשים ומיוחד, 17 בנים מתוך הקבוצה עשו זאת.

עכשיו כל זה מאחורינו, עבר המירוץ ואיתו הלחץ וההתרגשות אבל נשאר משהו מאוד מיוחד וחשוב. החברות שנוצרה פתאום לאחר המירוץ שכולנו הבנו מהי חשיבות הקבוצה עבורנו.

תגיות
תגובות