מרגש: זואי בת ה-18 חולה בסרטן הגשימה חלום. הגשימה את החלום

מרגש: זואי בת ה-18 חולה בסרטן הגשימה חלום

מגשימים את החלום. עמותת "משאלת לב" הגשימה לזואי הצעירה החולה בסרטן את החלום. החולה הצעירה פגשה את הגיטריסט הראשי של להקת "Avenged Sevenfold" ואפילו קיבלה את המפרט שלו. הסיפור המרגש של זואי

הכירו את זואי בת ה-18. זואי, חולת סרטן חברה בלהקת רוק ומנגנת על גיטרה ביקשה כמשאלה גיטרה מסוג "סיניסטר" על שם נגן גיטרה בשם, "סיניסטר גייטס" שהוא הגיטריס הראשי של להקת "Avenged Sevenfold". היא ביקשה שסיניסטר בכבודו ובעצמו יחתום על הגיטרה בין המיתר הרביעי לחמישי. 

עוד במדור הסביבה של פרוגי:
• בגלל פקק: יונית כמעט ומתה מזיהום
• האם עבור הדלקת נר נדרשת חופשה?
• תרומה: חנות שקונים בה חיבוקים

בכדי להגשים את המשאלה של זואי העמותה פנתה לארגון הבינלאומי בלוס אנג'לס לסיוע. הנהלת הלהקה התרגשה מאוד מהבקשה ותרמה את הגיטרה. בנוסף, נערך מפגש וירטואלי בסקייפ בין זואי לבין סולן הלהקה.

במהלך המפגש הוירטואלי סולן הלהקה שזואי כל כך אוהבת חתם על הגיטרה עם הקדשה מיוחדת עבורה ומתנדב העמותה, הביא את הגיטרה החתומה מלוס אנג'לס לישראל וצוות העמותה מסר את הגיטרה לזואי.


יומן המסע מהטיסה לאמסטרדם, שם פגשה את הלהקה

קיבלה במתנה חתום את הגיטרה של הגיטריסט הראשי.
קיבלה במתנה חתום את הגיטרה של הגיטריסט הראשי.

לפני מספר שבועות זואי פנתה שוב לעמותת, "משאלת לב" וסיפרה שהיא טסה לאמסטרדם להופעה של הלהקה. היא ביקשה מאנשי העמותה שיסדרו בעבורה לפגוש את סולן הלהקה אשר חתם לה על הגיטרה. 

למרות שהעמותה כבר הגשימה עבור זואי את המשאלה, אנשי הצוות לא יכלו להישאר אדישים למצב ובדקו את הנושא לעומק. לאחר שפנו בשנית לארגון הבינלאומי בלוס אנג'לס הם השיגו את מנהל הטור של הלהקה ותאמו מפגש ביניהם לבין זואי. 

לאחר הגשמת המשאלה של זואי היא שלחה מכתב תודה לעמותה בו היא כותבת. "אני עדיין בשוק וכל פעם שאני נזכרת בזה אני נכנסת למין טירוף כזה וכל הגוף שלי רועד. היה מטורף פשוט, אולם ענקי עם 17,000 איש בקהל. בכינו, צרחנו והתמוטטנו שם לגמרי, זה היה מדהים".

היא מוסיפה, "ביום של המופע הצלחתי לתפוס את מרווין, והוא אמר שאוכל לפגוש את סיניסטר אחרי ההופעה. קבעתי להיפגש איתו איפה שמוכרים את החולצות שלהם. כשיצאתי הוא זיהה אותי איכשהו והוא הכניס אותי ושני חברים שהיו איתי אל מאחורי הקלעים. כמובן שבכיתי קצת והוא חיבק אותי, הוא נתן לי את המפרט שלו, הוא היה פשוט מתוק". 

עמותת, "משאלת לב" מגשימה משאלות עבור ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. זואי זכתה להגשמת החלום וכמוהה עוד 1,900 משאלות אשר העמותה הגשימה.

תגובות