שיר אלמליח מקדמת את מעמד סבתה. שיר אלמליח וסבתה. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

שיר אלמליח מקדמת את מעמד סבתה

מקדמים את מעמדם של האזרחים הוותיקים בחברה הישראלית: עמותת "והדרת" השיקה קמפיין חדש בו אנשים וסלבס מעלים לפייסבוק ולאינסטגרם תמונות עם קרוביהם המבוגרים. "אני מבלה עם ההורים פעמיים בשבוע" כתבה חני נחמיאס

מקדמים את מעמדם של האזרחים הוותיקים בחברה הישראלית: עמותת "והדרת" השיקה קמפיין חדש בו אנשים וסלבס מעלים לפייסבוק ולאינסטגרם תמונות עם קרוביהם המבוגרים.

עוד במדור הסביבה של פרוגי:  
• גם אם זה לא מרגיש ככה, מחר באמת יום חדש
• 1,600 צעירים יהודים מרחבי העולם נחתו בנתב"ג
• בתוך גופו של השקנאי נספרו 110 כדוריות עופרת

בין הסלבס שנרתמו לנושא, מצאנו את הדוגמנית המצליחה שיר אלמליח שבקרוב הולכת לכבוש את המסך בסדרה חדשה בערוץ 10 שנקראת "מאמה ליגה", כאשר אלמליח העלתה תמונה שלה עם סבתה קולט. "היא בת 80 וגרה בשדה נחמיה, היא אישה מדהימה והיא גידלה אותי ביחד עם הוריי. יש לה 35 נכדים ו-70 נינים, אני הכי אוהבת אותה בעולם ובשבילי היא עולם ומלואו" ציינה אלמליח בתמונה המרגשת.

שיר אלמליח וסבתה.
שיר אלמליח וסבתה.
צילום: צילום מסך מהפייסבוק.

אבל לא רק היא, גם כוכבת הילדים חני נחמיאס העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם אביה יעקב בן ה-80, אימה פנינה בת ה-74 וכמובן עם ילדיה. "גאה להיות חלק מפרוייקט "והדרת", אבא סטודנט באוניברסיטת בר אילן במרכז ללימודי לאדינו, אמא לומדת ציור ומתנדבת בקהילה. שניהם אוהבים לטייל ברחבי הארץ ולבשל ביחד, אני מדברת איתם לפחות פעמיים ביום ומבלה איתם לפחות פעמיים בשבוע, הוריי הם בשבילי עולם ומלואו".

משפחת נחמיאס.
משפחת נחמיאס.
צילום: צילום מסך מהפייסבוק

תגיות
תגובות