בעקבות גל האלימות: כנס מיוחד בפתח תקווה. צילום: עידן גם

בעקבות גל האלימות: כנס מיוחד בפתח תקווה

כנס מיוחד לזכרו של נאור אטיאס ז"ל התקיים בפתח תקווה, כשהוא נערך במסגרת שולחנות עגולים בהם הועלו לדיון נושאים שונים הקשורים לרצח. אמו של אטיאס: "תודה שאתם מזכירים את שמו של נאור בדברים טובים"

ממגרים את האלימות. בעקבות גל האלימות האחרון וחודש לאחר הרצח הנער נאור אטיאס ז"ל בפתח תקווה, שזעזע את העיר ובעיקר את בני הנוער החליטה מועצת הנוער העירונית לא לשתוק עוד, ולקיים כנס בשם "קול הנוער".

עוד במדור החדשות של פרוגי: 
• הגיע הזמן לבטל את הלימודים בימי שישי. דעה
• סגנית מלכת היופי הודחה מתוארה
• גיבור היום: ילד בן 9 הציל את משפחתו משריפה

אל הכנס הגיעו בסך הכל כ-100 בני נוער, שהם נציגי מועצות התלמידים הבית ספריות מכל רחבי העיר, נציגי תנועות הנוער, מורים ומחנכים, נציגים של השירות הפסיכולוגי בעיר ועוד. כל הנוכחים ישבו בעשרה שולחנות עגולים, כאשר בכל שולחן הועלתה על ידי המנחה שאלה שקשורה לרצח.

המטרה הייתה לפתוח תחושות ורגשות שעלו בעקבות הרצח ולהציע הצעות כיצד ניתן להתמודד עם המקרה ולמנוע דברים כאלו בעתיד. בכל שולחן נכתב פרוטוקול שבו רוכזו ההצעות והפעולות שלדעת המשתתפים יש לנקוט בשביל לשפר את המצב ולמנוע את הרצח הבא.

את האירוע, שהיה במעמד בכירים בעירייה, פתחה אמו של נאור אטיאס ז"ל, שניכר עליה שהמעמד היה קשה ומרגש בשבילה. "קודם כל תודה רבה שאתם עושים בשביל נאור, ומזכירים את נאורי שלי בכל מקום ובדברים טובים. היה לי חשוב מאוד לבוא, למרות שהיה לי קשה, כדי שתשמעו מי היה נאור ואיזו צוואה הוא השאיר אחריו".

בסופו של האירוע, נציג מכל שולחן הציג את השאלה המרכזית בה דנו בשולחנות ואת הדעות השונות שעלו בדיון. בהמשך, יצא לכל מועצות התלמידים העירוניות ספר מיוחד שמרכז את הנושאים שבהם דנו בשולחנות ואת הפתרונות שעלו. 

תגובות