גיבור היום: ילד בן 9 הציל את משפחתו משריפה . גיבור היום, טיילור דוהאן

גיבור היום: ילד בן 9 הציל את משפחתו משריפה

ילד בן תשע מניו יורק הבחין בשריפה שהחלה בביתו, פינה את משפחתו וכך הציל את כל בני משפחתו מאש שהתפשטה בביתם. הילד הצליח להציל שישה אנשים במעשיו, אך הוא עצמו לא ניצל. אמו של הילד: "לעולם לא אשכח אותך"

גיבור אמיתי: טיילור דוהאן בן ה-9 מת לאחר שהציל שישה אנשים שונים משריפה, ובזמן שניסה להציל את סבתו הנכה וסבא רבא החורג שלו. מוקדם יותר בחודש ינואר החלה שריפה כתוצאה מקצר חשמלי, בטריילר נייד במתחם פרוורי בעיירה רוצ'סטר שבמדינת ניו יורק, ארצות הברית.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 
• סגנית מלכת היופי הודחה מתוארה
• הגיע הזמן לבטל את הלימודים בימי שישי. דעה

השריפה החלה בסביבות השעה 4:45 לפנות בוקר, וכתוצאה מהרעש של השריפה התעורר טיילר דוהאן בן ה-9. כשזה שם לב לשריפה מסביבו הוא העיר במהירות ארבעה מבוגרים ושני ילדים נוספים, זירז אותם לצאת מהבית וחזר פנימה כדי להוציא סבתו הנכה, והסבא רבא החורג שלו, אך הוא עצמו לא הספיק לצאת, ומת כתוצאה מהשריפה בזמן שניסה להציל את שניהם. 

ששת האנשים שדוהאן הוציא מהבית יצאו ללא כל סכנה לחייהם. "הלב שלי נפל לתחתונים. הייתי פשוט בהלם. זה היה כל כך אינטנסיבי שאני לא מאמין שזה בכלל קרה. אני מרגיש כאילו זה היה חלום", סיפר אריק ברג, שכן, לחדשות CBS ברוצ'סטר.

בתוך הבית גם שהו כנראה למעלה מעשרה חתולים וכלב אחד, שנפטר כתוצאה מהשריפה. "לרוץ בחזרה פנימה זה חתיכת משהו. זה כנראה לא משהו שתלמד בבית ספר לכבאות, אבל בכל זאת הוא עשה את זה ואנחנו הולכים לזכור את זה", סיפר סטוצמן, מפקד תחנת הכבאים המקומית.

"הלוואי שהיית כאן כדי שאאחוז בך". אמו אמרה כשסיפרה על בנה, "אני יודעת שאתה לא רוצה לראות אותנו עצובים, אבל עוד נתראה יום אחד שוב, ונהיה שמחים. לעולם לא אשכח אותך". 

תגובות