היועצת של בר פרי: "היא עזרה לי מעבר ללימודים".

היועצת של בר פרי: "היא עזרה לי מעבר ללימודים"

כשבר פרי הגיעה לחטיבה היא לא כל כך הכירה את היועצת שלה, כי ההישגים שלה היו טובים והיא לא הייתה צריכה עזרה. בכיתה ח', כשההישגים וההתנהגות התחילו טיפה לרדת, נחמית, היועצת שלה הייתה שם כדי לעזור לה להשתפר ולהצליח

הייתי רוצה לספר על היועצת שלי. אישה מקסימה ואכפתית שעוזרת תמיד ולכולם. את נחמית הכרתי לפני שלוש שנים כשעליתי מכיתה ו' אל ז'. כולנו עלינו מבצפר יסודי אל התיכון והכל היה חדש. בית-ספר חדש, מורות חדשות, ילדים חדשים וכמובן יועצת חדשה. כבר אז היא נראתה לי כזאת חמודה, אכפתית ודואגת.

 עוד במדור החדשות של פרוגי:

השנה הראשונה בחטיבה, כיתה ז' עברה לי די בקלות ולא ממש נוצר קשר ביני לבין נחמית. אבל משום מה בכיתה ח' קצת ירדתי מבחינה לימודית והתנהגותית לא הייתי מגיעה לבית הספר והישגיי ירדו נחמית שמה לב לכך והיה לה נורא חשוב להבין מה הבעיה.

היא לקחה אותי יום אחד כל שבוע, לשיחה והיינו מדברות ומנסות להבין ביחד למה נפלתי. היא הייתה עוזרת לי ומדברת איתי המון. בנוסף, היא עזרה לי בתחומים שונים מעבר ללימודים. 

כל פעם שהייתה לי בעיה הייתי יודעת שיש לי את נחמית יש לי מישהי שאני יכולה לסמוך עליה לכל בעיה שיש לי ואני עדיין יודעת שכל בעיה שתיהיה אז אני ישר אלך אליה וגם אם היא הכי עסוקה שיש, היא תמיד תמצא בשבילי זמן ופתרון.

חוץ מלב טוב אכפתיות ואחריות לתלמידה אני חייבת להוסיף שנחמית בעלת חוש סטייל טוב אסטטיות וטיפוח, ואני בתור כתבת אופנה באתר, ואחת שאוהבת אופנה חייבת לומר שהיא מבינה דבר או שניים. היא אפילו לקחה את כל בנות השכבה ועשתה לנו פעילות והרצאה בנוגע לאופנה טיפוח ואסטטיקה. מאוד אהבתי את היוזמה ואת הרעיון לעשות לנו את זה.

לסיום רציתי להגיד שנחמית היא יועצת מתחשבת ואיכפתית זורמת ומצחיקה שאפשר להרגיש בנוחות לידה ולהגיד לה הכל ולספר לה ולהתייעץ איתה על הכל. אני מאחלת לכולם יועצת כמוה.

ולמרות שהיא לא מורה של מקצוע מסויים היא המורה של המדינה מבחינתי!

תגובות