יש קשר בין "הימים האסורים" לטביעה בים?. צילום: יובל קיכלר

יש קשר בין "הימים האסורים" לטביעה בים?

לצערנו מידי שנה אנשים רבים טובעים בתקופה זו של השנה - תחילת עונה הרחצה או אם תשאלו אנשים מאמינים יותר - בתקופת ספירת העומר. תכלס, לא הוכח קשר ישיר בין שני הדברים, אבל קבלו כמה טיפים שישעשעו אתכם וגם יעזרו לכם לא לטבוע. רמז: קחו מצופים

מידי שנה לצערנו אנשים רבים מוצאים את מותם בטביעה, כאשר זה קורה בעיקר בתקופת ספירת העומר, או בעצם החל מתחילת עונת הרחצה. רק לאחרונה נחשפנו למקרי טביעה רבים, בהם פעוט בן 3 וחצי ומקרים נוספים שהסתיימו למזלנו רק באשפוז. 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

יש מי שיקשר את מקרי הטביעה בהתאם לרוח התקופה כאמור, "הימים האסורים". בתקופה הזו מקיימים מנהגי אבלות ומאמינים כי יש להתרחק מהים בשל האמונה שהים יביא איתו סכנות. אין דרך תכלס להוכיח שזה באמת הגורם, אבל אנחנו כאן כדי למנוע מקרים נוספים. וגם איך להישמר בימי הקיץ?

ביקורת
 
איזה דאודורנט כדאי?  מתן כרמי
 
האביב הגיע, עוד רגע זה קיץ ו"לשכוח" לשים דאודורנט כבר לא רלוונטי יותר, מה שאומר, שאנחנו צריכים להתחיל להריח כמו שצריך. אז.. קבלו השוואה בין הדאודורנטים של החברות הנבחרות
לביקורת המלאה
 

קודם כל ולפני הכל, הטיפ הכי חשוב כדי לא לטבוע: שימו מצופים! סתם. צוחקים. אבל חשוב מאוד שלמי שיש אחים ואחיות קטנים, לדאוג שהם ישתמשו במצופים, גם אם הם יודעים לשחות ברמה של שוחה אולימפי, אל תקחו סיכונים. אם אתם בכול זאת לא מעוניינים שהם יהיו עם מצופים, תשחו איתם, תהיו בקרבתם - כך תראו לאמא שמגיע לכם יותר דמי כיס.

אל תסמכו רק על הדגלים, כשאתם מבלי בים, שימו לב אם הים שקט ושאין שום סחף. תבדקו שיש שוברי גלים בקרבת הים ובגדול - לכו בעקבות ההגיון הבריא. לצערנו, לא לכולנו הוא בריא, ולכן מי שבוחר כן להיכנס לים ולקחת את הסיכון המאתגר, תדאגו שאתם עם חברים ובחוף שיש בו אנשים נוספים. כך תמיד יהיה מי שימצא אתכם במידה ותזדקקו לעזרה.

זה גם מה שמוביל אותנו לטיפ נוסף: אל תשחו רחוק מידי, זה לא מביא לכם ים בחורות, אלא רק ים והרבה מדוזות. תדאגו לשמור על קשר עין עם החברים בסביבה. לצערנו החיים שלנו הם לא סרט הוליוודי שבשנייה יכול להגיע משום מקום מציל חתיך עם קוביות שימשוך אתכם מהמים. זכרו שברגע שאתם מרגישים לא טוב או מרגישים שאתם נסחפים ומתחילים לטבוע, מיד תצעקו לעזרה

מלבד זאת, ערוץ הסטייל של פרוגי, העלה במהלך חודש אפריל טיפים חשובים במיוחד למי שרוצה לשמור על עור גופה בקיץ וכן הטיפים לעבור את הקיץ בשלום - ולהימנע מנזקי חודשי הקיץ החמים.

נזהרים - גם מהשמש.
נזהרים - גם מהשמש
צילום: יובל קיכלר

אז נכון, הקשר בין שני ה"ימים האסורים" לבין הטביעות בעיקר בתקופה הזו של השנה איננו מוכח, אבל מה זה משנה? העיקר שאתם תדאגו לעצמכם ולחבריכם. אגב, אל תשכחו למרוח קרם הגנה!

תגובות