מהם הדברים שהכי מאפיינים אותנו בתור ישראלים?. צילום: שניר סיגאוי

מהם הדברים שהכי מאפיינים אותנו בתור ישראלים?

במיוחד ליום העצמאות, ביקשנו מבני נוער לשלוח לנו סרטון ובו הם מספרים מה הכי ישראלי בעיניהם. אז מה הכי מאפיין ישראלים?

הערב (ב'), אנו מציינים את יום העצמאות השישים ושש של מדינת ישראל. ליום אחד בשנה כולנו נלך לפארק ליד הבית, נחגוג עם חברים, נצפה בזיקוקים ובעיקר - נרגיש הכי ישראליים שיש. אבל מה זה אומר בככלל להיות ישראלי? לרגל היום המיוחד והחגיגות, ביקשנו מכתבים באתר ובני נוער, לשלוח לנו סרטון קצר, בו הם מספרים מה הכי ישראלי בעיניהם. אז מה הכי ישראלי בעיניכם?

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

לידור אלימלך מספר מה הכי ישראלי בעיניו: "הכי ישראלי בעיניי, זה שישראלים מבזבזים כל כך הרבה כסף על שטויות, קונים בגדים באלפי שקלים, אוכלים ג'אנקפוד במאות שקלים בחודש.. שטויות! אבל אם הם רוצים אפליקציה.. אפליקציה חשובה שעולה להם דולר! זה קו אדום.. שלא נדבר אם נתקע לנו שקל במכונות בקניון.. כל האנשים בקניון על הרגלים.. זה הכי ישראלי בעיני".


לבזבז מאות שקלים על ג'אנק פוד... אבל לקנות אפליקציה? מה פתאום!
צילום: לידור אלימלך

נועה ריינה מביעה בהומור רב מה זה להיות ישראלי, בעזרת מצבים שיכולים לקרות רק לישראלים:


מצבים שקורים רק לישראלים...
צילום: נועה ריינה

מתן כרמי מספר בהומור מה הכי ישראלי בעיניו: "להיות ישראלי בעיני זה לפצח גרעינים ואז לירוק אותם".


קודם אוכלים גרעינים מול הטלוויזיה...
צילום: מתן כרמי

ענבל גולנזר מספרת בהומור רב מה הכי ישראלי בעיניה: "הדבר הכי ישראלי בעיני, זה לקלל את השופט במשחק כדורגל בזמן שאתה בכלל יושב מול הטלוויזיה".


ואחר כך מקללים את השופט
צילום: ענבל גולנזר

ניר יוסף מספר בכאב מה הכי ישראלי בעיניו: "הכי ישראלי בעיני, זה החוצפה, הישירות, שאף פעם לא עומדים בתור, שכל אחד אומר מה שהוא רוצה להגיד ושאין בושה".


חוצפה שכזאת...
צילום: ניר יוסף

חן גל מספרת מה הכי ישראלי בעיניה: "הכי ישראלי זה לקחת קרדיט על כל דבר, לדוגמה עכשיו שכשאלו אותי מה הכי ישראלי בעיני, ישר רציתי להגיד שפלאפל, אבל מסתבר, שכשבדקתי את המקורות של זה.. זה בכלל מאכל טורקי, אז ישראלים תפסיקו לקחת קרדיט על כל דבר שהוא טוב"


תפסיקו לגנוב קרדיטים!
צילום: חן גל

אז... מה הכי ישראלי בעיניכם?

תגובות