לקסיקון בני הנוער לכבוד יום העצמאות ה-66 של ישראל. צילום: אלכס קולמויסקי

לקסיקון בני הנוער לכבוד יום העצמאות ה-66 של ישראל

ישראל חוגגת 66 ואנחנו בינתיים סיפקנו לכם את לקסיקון הנוער השלם עד לשנה הבאה. אילו מילים נכנסו לרשימה ולמה בחרנו דווקא אותן? התוצאות לפניכם

שנת 66 לקום מדינת ישראל הייתה שנה עמוסה באמנים חדשים שנכנסו לתעשייה, היא גם כללה בתוכה אירועים חדשים ועוד ימבה דברים שנכנסו (וגם יצאו) מהלקסיקון שלנו. אז מהן המילים הכי נפוצות בהן אנחנו משתמשים?

עוד במדור החדשות של פרוגי:

א - אייל גולן

הזמר המפורסם שהספיק להסתבך בפרשיית הקטינות בהחלט הפך לדיבור של כל בני הנוער, בין אם זה בשיעורי חינוך או בהפסקות, ואפילו הספיק לחגוג גם יום הולדת והשקת אלבום נוסף.

ב - בחינת בגרות

מערכת עמוסה בשעות, ציוני הגשה ובעיקר המון סבל. גם בחינות הבגרות והשינויים האינסופיים בלוח הבגרויות, גם השינויים שמערכת החינוך עברה בהובלת שי פירון הפכו לשיחות היום בהמון בתי ספר.

ג - גאליס

דניאל מורשת, תובל שפיר ואליאנה תדהר, שלושת המוסקטרים כיכבו על המסך של כולנו ואפילו חזרו השנה בעונה חדשה לסדרה גאליס.

ד - דואר ישראל

הזמנות מאיביי של חבילות ומשלוחים הם דברים שבלעדיהם סופר קשה לנו להתקיים, על אף שלצערנו בשבוע שעבר הייתה שביתה ממש מעצבנת בדואר ישראל.

ה - הורים

הם נג'סים, הם שולחים לנו המון סמסים וגם מצפים שנענה עליהם, אבל בעיקר, הם אוהבים אותנו.

ו - וואן דריירקשן

חמשת הבריטים החתיכים הספיקו לעשות המון התקפי לב לכל בנות ישראל ובעיקר גרמו לנו לרצות לפגוש אותם.


לחיות בעודנו צעירים!

ז - זגורי אימפריה

עוז זהבי, נינט טייב ומשה איבגי בסדרה אחת, זה כבר אומר שמצפה לנו משהו טוב על המסך, ובהחלט זגורי אימפריה הצליחה להוכיח את עצמה בתור סדרה מעולה שיצאה ממש כמה רגעים לפני שישראל מחליפה קידומת ל-66.

ח - חופש גדול

מבחנים, מורים וציונים, מי אוהב אותם? אף אחד! חופש היא התקופה הכיפית שיותר להתחדשות, הכרה של אנשים חדשים ובעיקר כיף.

ט - טומי הילפינגר

מעצב העל שאפילו הספיק לעשות תמונה עם בר רפאלי, הגיע לארץ והשיק חנות חדשה וסופר מגניבה במתחם שרונה. ממליצים לכם בחום להיכנס ולהסתכל על הקולקציות (אפילו שבגד אחד משם הוא נזק גדול מידי לכיס).

י - ידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות, העיתון של המדינה הוכיח את עצמו כ - העיתון לנוער.

כ - כסף

לחסוך לאייפון, לחסוך לטיול וסתם לקנות משהו קטן בקיוסק ליד הבית - כסף סובב מסביבנו כל הזמן ותמיד, איכשהו אנחנו לא מצליחים לחסוך אותו כמו שצריך.

ל - לילה לבן

להישאר ערים עד חמש לפנות בוקר ולהתעורר ב-12 בצהריים. נשמע כמו התכנית האולטימטיבית לנער המתגבר הנורמטיבי, לא? ובכן, לילות לבנים הם אחד מהדברים שרובנו אימצנו, לא רק בשנה האחרונה.

מ - מטען לסמארטפון

מטעינים את הסמארטפון בשיעור, מטעינים אותו בהפסקה ומטענים אותו תוך כדי שינה או שמאבדים את המטען ובוכים על זה חצי שעה. ובכן, המטען לסמארטפון הוא אחד מהמצרכים החשובים שכל אחד מאתנו צריך לשים בתיק, ואף פעם לא לשכוח.

נ - נשיקה ראשונה

בנשיקה ראשונה יש משהו קסום שאי אפשר לעבור פעמיים. להיות במקום הנכון, עם האדם הנכון ובזמן הנכון - זוהי המשמעות של נשיקה ראשונה.

ס - סלפי

מה בן אדם אוהב יותר מהסמארטפון שלו? וול... את עצמו! סלפיז זו הדרך הכי טובה להביע אהבה עצמית ולהנציח זיכרונות מתוקים כמו מפגש עם הכוכב האהוב או סתם שטויות בשיעור היסטוריה.


רק תן לי לצלם סלפי

ע - עומר דרור

השחקן המוכשר והפרזנטור הלוהט לצד גל גדות הוכיח את עצמו המון השנה ושהפסגה הייתה הליכה במסלול של קסטרו בתצוגת האופנה המיוחדת שהייתה להם בוינגייט.

פ - פרוגי

אתר הצעירים שכותב ומסקר את כל מה שחם ושם לעצמו כמטרה להביא תוכן איכותי שרלוונטי לבני נוער בהחלט נכנס ללקסיקון של כולנו בשנה החולפת והוא עוד מתכוון להישאר ולהפתיע את הגולשים שלו עוד המון.

צ - צו ראשון

להתעורר בבוקר ולגלות על השולחן מכתב מאיים שנקרא... הצו הראשון שמסמל רבע רגל ראשוני בעולם הצבאי, זו בהחלט חוויה מלחיצה אך הכרחית לנו ולמדינה שלנו.

ק - קבוצת וואטסאפ

אנחנו משתמשים בוואטסאפ 24/7 ומדברים בו עם החברים שלנו על הכול, אבל זה לא הכי כיף לדבר רק עם חבר אחד, לא? ובכן, הוואטסאפ מאפשר ליצור קבוצות עד 50 איש בקבוצה. אין כמו להתעורר בשלוש לפנות בוקר ולגלות שהצג שלנו עמוס במאות התראות נוסח "אני לא מצליח להירדםם" או "הארי סטיילס תעשה אותי!", אה?

ר - רשת

זכיינית השידור שכולנו אוהבים ומעריכים בערוץ 22. ברשת אנחנו יכולים לצפות במצב האומה שמצחיק את כולנו וגם בקרוב הולכת לעלות ברשת תכנית חדשה בשם המיזם שאותה תנחה לא אחרת מאשר ירדן הראל. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

ש - שופינג!

מה היינו עושים בלי קניון ובלי רשתות האופנה האהובות עלינו? תשובה: מתחרפנים. שופינג זו הדרך הכי טובה וקלילה להעביר תקופות קשות, מעצבנות או סתם ללכת ולקנות מתנה לבויפרינד.

ת - תובל שפיר

השחקן האהוב על כולנו שגם הוכיח את עצמו השנה ושוב הפסיד לאליאנה תדהר בפסטיגל וזכה אך ורק במקום השני. אז לכבוד סיום הכתבה היינו מאחלים לתובל לצבור עוד ניסיון בעולם המשחק, להמשיך להיות בזוגיות החמודה עם דור, ובעיקר להעניק לנו עוד ראיונות מגניבים כאן בפרוגי.

אז אילו מילים נכנסו ללקסיקון שלכם?

תגובות