עדי הימלבלוי, סקאזי והראל סקעת למען קאי. צילום: צילום מסך אינסטגרם

עדי הימלבלוי, סקאזי והראל סקעת למען קאי

קאי ווב, בן 10 מצפון הארץ, חולה בסרטן המוח וזקוק לסיוע במימון טיפול מציל חיים בגרמניה. מחר (א'), יופיעו אומנים רבים בהיכל התרבות בתל אביב כדי לגייס כספים לטיפול

אמנים רבים נרתמו להופיע באירוע מיוחד בעל מטרה קדושה: אם נתקלתם בשבוע האחרון במפורסמים שונים שהעלו תמונות לאינסטגרם כשעל ידיהם מופיע הכיתוב "מצילים את קאי", יש לכך סיבה. התמונות הן חלק מאירוע התרמה שעורך ארגון "בוא-תן" ומשפחתו של קאי ווב. ווב, בן העשר מצפון הארץ, חולה בסרטן המוח וזקוק לסיוע במימון טיפול מציל חיים בגרמניה. הארגון והמשפחה נרתמו להפקת אירוע התרמה גדול במטרה לאסוף כספים שיתנו לקאי את הסיכוי להחלים.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

בנוסף, התגייסה לטובת האירוע כמות מכובדת של אומנים שתורמים את חלקם בהתנדבות למען השגת המטרה והצלת קאי. ביניהם שירי מימון, אורנה בנאי, דנה ברגר, אמיר דדון, אמירם טובים ורבים אחרים, כאשר כל הסכום שייאסף ממכירת הכרטיסים יועבר לטובת טיפולו והחלמתו של קאי.

דיג'יי סקאזי
דיג'יי סקאזי © צילום מסך אינסטגרם


האירוע יתקיים ביום ראשון הקרוב (11.5.14) באולם "היכל התרבות" בתל אביב, שנתרם גם הוא ע"י עיריית ת"א-יפו למען מטרת הקודש, בשעה שמונה וחצי.  מכירת הכרטיסים מתבצעת במשרדי ה"זאפה" או באתר עצמו ומחיר ההופעה ינוע בין 90 עד 500 שקלים.

הראל סקעת
הראל סקעת © צילום מסך אינסטגרם


בגל המפורסמים שנתרם להפצת האירוע דרך האינסטגרם תוכלו למצוא את הראל סקעת, דיג'יי סקאזי, אור גרוסמן, עדי הימלבלוי, ועוד רבים אחרים שהעלו תמונות במטרה להפיץ את האירוע.

אור גרוסמן
אור גרוסמן © צילום מסך אינסטגרם

ניתן לתרום לקאי גם באמצעות אתר "בוא-תן" בכתובת: www.bo-ten.org/project/מעניקים-לקאי-חיים-חדשים

תגובות