המדריך: כך תחגגו את ל"ג בעומר בצורה הטובה ביותר. צילום מסך: טמבלר

המדריך: כך תחגגו את ל"ג בעומר בצורה הטובה ביותר

ביום ראשון הקרוב יפקדו הרבה ענני עשן את מדינתנו שחוגגת ל"ג בעומר, החל מילדי גן ועד למדורות כיתתיות וכאלה שסתם מאחדות את כל החבר'ה לחגוג בצורה שוברת שגרה. הנה הטיפים הכי טובים למדורה המושלמת

כולנו מכירים את הקונספט הידוע: כבר אספנו קרשים, כל אחד שילם את הסכום הסמלי למטרות המדורה והקניות לחג לא יאחרו לבוא, אבל חוץ מכל השגרה הנורמלית הזאת - מה אפשר לעשות כדי לחגוג את החג בצורה הכי שווה שיש?

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

מיקום

הלוקיישן הכי מגניב שנוכל להציע לכם הוא לעשות מדורה בים, ממש כמו בסרטים עם רחשי הגלים ברקע. פשוט מביאים את הקרשים שאספנו לחוף ומתאספים מסביב. אפשר להוסיף לחוויה ולארגן את המפגש כבר מהשקיעה, כי אם כבר כמו בסרטים אז עד הסוף! אמנם בערב עדיין קר בחוף, אבל בדיוק בשביל זה יש לכם מדורה שתבעיר עניינים ותחמם אתכם אל תוך הלילה. וכמובן, לא לשכוח מרשמלו.

אם בכל זאת גורלכם היכה בכם והכי קרוב לים שיש לכם בעיר זה כנראה צנרת הביוב, תמיד אפשר ליהנות מחווית החגיגות בשטח פתוח לאור הכוכבים המנצנצים, למרות שמי צריך אותם? יש אור מהמדורה! מומלץ גם להתלבש על איזה אבא תורן שיקפיץ לכם את הקרשים למקום.

מדורה כמו בסרטים
מדורה כמו בסרטים © טמבלר

איך אפשר להעביר את הערב?

אז אחרי שנסגרתם על מקום למדורה, נעזור לכם לחשוב על כמה דרכים להעביר את הערב בצורה הכי מגניבה שיש. כי לא - להעביר את הלילה בלהרדם סביב המדורה זה לא מספיק קול, והאמת שגם די מסוכן.

אז אחרי שצצו כבר שלושה כוכבים בשמיים, המדורה כבר בוערת ולגמרי נכנסנו לאווירה, הדרך הכי טובה להכנס לאנרגיות היא להתחיל עם מוזיקה. אפשר כמובן להתארגן על רמקולים ניידים ולהפוך את הערב כולו למסיבה אחת גדולה אל תוך הלילה, אבל כמובן שאם אנחנו כבר ברוח המדורה בחוץ, אין יותר שווה מלנדב את הגיטריסט של החבורה לערב שירים ונוסטלגיות אל תוך הלילה, אווירה חברתית ומאוחדת מובטחת! עלינו.

אחרי שרקדנו ונהננו, אפשר לקחת הפסקה לרגע מהמוזיקה ולהתחיל בסבב צ'יזבטים. כן כן, ממש כמו בסרטים המצויירים, כולם יושבים מסביב למדורה וכל אחד בתורו מפחיד את השאר עם סיפורי אימה על בובות חרסינה שקמות לתחייה ועל כמה רוחות שתוקפות את המדורה בדיוק בחצות. לא לשכוח להתחבק עם החברים כשנהיה מפחיד!

ובעניין הלבוש, ממליצים לכם להצטייד בבגדים נוחים ולא יפים במיוחד. סביר להניח שתצאו מהערב מלאים בריח של עשן והלכלוך ישתלט על כל הלבוש. אז הגיע הזמן להוציא את הטרנינגים שדחקתם עמוק בארון או את השרוואלים של בוב מארלי. בסופו של דבר, אתם הכי יפים כשנוח לכם.

מה אוכלים?  

הכי חשוב כמובן, אם כבר הקרבנו מעצמנו ללילה שלם מחוץ לבית, איך אפשר להעביר אותו בלי אוכל? מקווים שדאגתם כבר לאסוף כסף לעל האש, הרי מה שווה כל הבילוי אם אין מה לאכול? ולכל הצמחוניים בנינו, תפוחי האדמה, המרשמלואים והחטיפים יעבירו לכם את הלילה בצורה הכי טעימה שיש! שלא יקרה מצב שמישהו ישאר רעב, אה?

יאמי!
יאמי! © טמבלר

והעצה הכי חשובה- לא לשכוח לצלם! ערב כזה של פעם בשנה דורש תיעוד. לאינסטגרם, לפייסבוק, תמונות מחובקים עם החבר'ה או סתם תמונה של המדורה עם פילטר, הכל תופס! רק אל תשכחו ליהנות גם מחוץ למסכי הפלאפון.

חג שמח!

תגובות