קבלו: 10 העבודות הכי שוות לקיץ. צילום: shutterstocks

קבלו: 10 העבודות הכי שוות לקיץ

נמאס לכם לרדוף כל היום אחרי ילדים קטנים בקייטנה? לעבוד במשמרות בחנות השכונתית? הנה כמה הצעות לעבודות הכי מגניבות לקיץ

החופש הגדול כבר רגל אחת בפנים ואיתו מגיעות המסיבות, הבילויים בים ועוד המון חוויות שבסופו של דבר מסתכמות בכסף. ההורים כבר לא נותנים, ודמי הכיס מסבא וסבתא כבר נגמרים. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים ולמצוא עבודה לקראת הקיץ. הנה כמה הצעות לעבודות הכי כיפיות: 

1. שיעורים פרטיים -  סוף סוף כל השנים של הלימודים האלו בבית הספר משתלמים, וכעת כאשר אתם כבר לקראת סיום בית הספר אתם יכולים לעזור לילדים קטנים בהכנת שיעורי הבית, ובעבודות לחופש הגדול כשאתם יושבים בבית ממוזג ומקבלים אחלה של תשלום.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

2. מלצרות - אולי זאת נשמעת העבודה הקלה ביותר, אך תתכוננו להרבה כאבי גב ותלונות מלקוחות מאוכזבים. רק תזכרו שבמידה ואתם עושים את העבודה כמו שצריך עם חיוך רחב על הפנים וגישה חיובית תוכלו לצפות לטיפ נדיב שיסדר לכם את החופש הגדול.

3. שוטפי כלים - תמיד שאתה יוצא מהמקלחת אתה מתלהב מ"אצבעות סבתא" ורוצה שזה יהיה סימן העבודה שלך? אם אין לך כוח לאנשים וכל מה שבא לך זה לעבוד בשקט שלך, זאת העבודה בשבילך. ההורים יאהבו את הרעיון שתעבוד בזה גם בבית.

4. שיפוצניק - בכל עיר יש מנהלי פרוקייטים לשיפוצים, בין עם זה שיפוץ בתים, ריצוף או שיפוץ לולים. הכסף קל אך העבודה מעייפת. שים לב שלא מנצלים אותך יתר על המידה.

5. קורסי מאמנים - במידה ואתם מתאמנים כבר שנים בכל תחום ספורט או ריקוד, בתי ספר מיוחדים השמים דגש בספורט יציעו לכם מרחב קורסי מאמנים. כמובן שיש להשקיע כסף התחלתי, אבל כעבור חצי שנה אתם מחזירים את הסכום. כמו כן, אתם מקבלים תעודה בילאומית והמשכורת שלכם גבוהה ממשכורת מינימום. תוכלו גם להיעזר בתעודה כדי להדריך בקייטנות ספורטיביות.

6. דוגיסיטר - בעלי חיים זה אהבה, דוגיסטר או אותו דבר עם חתולים זאת עבודה מלאת אחריות, עלייך להתמיד ולא לשכוח להאכיל ולהוציא אותם לטיול. אחרת מדוגיסטר תהפוך למנקה שלהם.

7. ייחצנות - חיי הלילה שלך מטורפים, אבל כל מסיבה שאתה הולך זה מאה שקל פחות בכיס? ייחצנות מסיבות, היא הפתרון בשבילך. כל מה שאתה צריך זה הרבה חברים בפייסבוק וכריזמה לשכנע להגיע למסיבה. עכשיו גם יש לך כסף וגם כניסות חינם.

8. חלוקת פלייארים - בזמן שכל החברים שלך נתונים תחת לחץ של הזמנות במסעדות וצרחות של ילדים  בג'ימבורי הדבר היחידי שאתה עושה זה לעמוד בקניון ממוזג עם פלאיירים ביד ולתת לאנשים לזרוק את זה לפח במקומך. עבודה קלה, נוחה ומשתלמת לעצלנים שבנינו. קחו בחשבון שמנהלי העסקים נוטים לערוך ביקורי פתע בשביל לבדוק שאתם באמת עובדים.

9. סבלות - עבודה קשה ואך ורק לבנים חסונים (או לנשים שמרימות משקולות). אם ילדים ומזגן כל היום זה לא הקטע שלך והדבר היחידי שאתה רוצה זה פעילות מסיבית, אנשים סחבקים וכסף קל העבודה בשבילך. גם יחזק אותך וגם ישתלם לך.

10. מפעיל בימי הולדת - יש לכם יכולת להצחיק ילדים קטנים? אתם בעצמכם טיפה ילדים? העבודה תפורה עליכם, אין כמו לשמח ילד קטן ביום הולדת שלו ולראות את החיוך שלו. כל מה שעליכם לעשות זה להתחפש לדמות אהובה ולהכין הפעלות בבית.

לא משנה באיזו עבודה שתבחרו, אל תשכחו שהמעסיק צריך לספק לכם את מלוא התנאים, לשלם משכורת מינימלית, לשלם לכם על נסיעות הלוך וחזור, ולהתחשב בכם. הנה טבלה של שכר המינימום המגיע לכם: 

נתונים:

 (נתונים מאתר משרד הכלכלה)

תבחרו עבודה בקפידה כך שתתאים לאופי שלכם והכי חשוב תהנו ממנה. בכל זאת, חופש גדול!

תגיות
תגובות