האם חיסולו של ג'עברי היה מתוזמן? דעה. צילום: דובר צה"ל

האם חיסולו של ג'עברי היה מתוזמן? דעה

צה"ל חיסל לפני שעות אחדות את רמטכ"ל החמאס אחמד ג'עברי, שכידוע הוא אחראי בין השאר על חטיפת גלעד שליט ועל רוב פעולות הטרור נגד ישראל בשנים האחרונות. כתב פרוגי, ישראל קריספין, מעלה ספקות ותהיות על הטיימינג

צה"ל חיסל לפני שעות אחדות את רמטכ"ל החמאס אחמד ג'עברי, שכידוע הוא אחראי בין השאר על חטיפת גלעד שליט ועל רוב פעולות הטרור נגד ישראל בשנים האחרונות.

על כן, היה חשוב להוריד את הארכי-טרוריסט הזה ולהראות לו שכוח ההרתעה של ישראל עדיין חזק. אותם מחבלים מפחדים רק ממעשים קיצוניים, וזה מה שקרה היום.

אבל רגע, למה דווקא עכשיו? מה פתאום שכולם נזכרו להבעיר את הדרום דווקא בחודש האחרון? אם נעקוב אחרי כותרות העיתונים, נראה כי לפתע נעלמו ידיעות על המצב החברתי, הכלכלי וכמובן גם מצב החינוך בישראל. משום מה, נראה כאילו מישהו שם במעלה ההיררכיה מנסה בכוח להבעיר את הדרום.

מטחי הטילים שנורו על יישובי עוטף עזה החלו לאחר חיסולים של מספר מפקדים מדרג זוטר של חמאס, שזה דבר טוב, אולם מה שמסריח לי הוא הטיימינג - טרום הבחירות.

בהתבסס על מקרי העבר, כרגיל התקופה הקרובה תהיה סוערת, אך במשך השנה, בזמנים שבהם תושבי הדרום צועקים, אני באמת מקווה שיהיה מי שישמע.

סיקור מיוחד:

>> צפו בווידיאו: כך חוסל אחמד ג'עברי

>> מזיזים כוחות - צה"ל בהכנות לפעילות קרקעית

>> תושבי 0-40 קילומטר מרצועת עזה - לא יילמדו

>> אחמד ג'עברי חוסל - הדיווח המלא

>> חבר הכנסת אריה אלדד: לנתק את החשמל לעזה

תגובות