נפגש בלרנקה: 1-0 למאריבור על מכבי תל אביב. צילום: עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

נפגש בלרנקה: 1-0 למאריבור על מכבי תל אביב

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב פגשה הערב (רביעי) את מאריבור הסלובנית במסגרת של המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. איגייבור ובן בסט ערכו בכורות אך אף אחד מהם לא הותיר חותם במשחק שהסתיים בניצחון 1-0 למאריבור

אלופת המדינה, מכבי תל אביב שיצאה אמש לסלובניה לקראת המשחק שנערך הערב מול מאריבור המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות אך לא הצליחה לרשום ניצחון ולכבוש שער חוץ ובתום משחק מותח במיוחד ניצחה מאריבור 1/0. הקשר הניגרי נוסא איגייבור ערך הופעת בכורה במדים הצהובים יחד עם עדן בן בסט

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

 עם פתיחת המשחק מכבי תל אביב לחצה קדימה ואיימה על השער של הסלובנים אך ללא הצלחה. בעשר הדקות הראשונות קשר הרכש הניגרי נוסא איגייבור שהגיע מריאל בטיס ניהל את מרכז המגרש של מכבי ודאג להעביר כדורים קדימה. כמה נסיונות של ערן זהבי וטל בן חיים כמעט תורגמו לשערים אך השוער ג'אזמין האנדנוביץ' היה מוכן לכל מצב.

אחרי הרבע השעה הראשונה גם מאריבור התעוררה והתחילה ללחוץ על מכבי ובעזרת בלבול רב בהגנת הצהובים הסגולים כמעט והצליחו לעלות ליתרון במחצית הראשונה אך מזל רב של חואן פאבלו בעזרתו של קרלוס גארסיה נתנו שקט לאוסקר גארסיה על הקווים ובתום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים.

במחצית השנייה, שחקני מאריבור חזרו לעצמם והגבירו את הלחץ עם יותר ויותר נסיונות להשיג את השער הראשון. מכבי תל אביב שהחזיקה יותר בכדור לא הצליחה למנוע כמה התקפות מתפרצות מסוכנות במיוחד. בדקה ה-78' סינטהיו סלליך הישראלי של מאריבור עלה כמחליף וניסה גם הוא להשיג יתרון במשחק. בדקה ה-94' דמיאן בוהאר השתלט על כדור שהורחק בעט לשער ופאבלו לא יכל לעצור כדור מהיר וחזק שמעניק ניצחון 1-0 למאריבור.

 

תגובות