יש תקווה: תיקו 1-1 בין קריית שמונה לדינמו מוסקבה. צילום: אורן אהרוני

יש תקווה: תיקו 1-1 בין קריית שמונה לדינמו מוסקבה

מוקדמות הליגה האירופית: עירוני קריית שמונה מחזיקת גביע המדינה פגשה הערב את דינמו מוסקבה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אחרי שגם הפועל באר שבע וגם הפועל תל אביב הודחו מהמפעל עירוני קריית שמונה נפרדה בתיקו 1-1 מול דינמו מוסקבה

עירוני קריית שמונה, מחזיקת גביע המדינה לעונת 2014/15 פגשה הערב את דינמו מוסקבה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, הרוסים התעלו על קריית שמונה שהצליחה לעקוץ ראשונה ולכבוש שער יתרון בדקה ה-63' אך שער השיוויון הגיע שבע דקות לאחר מכן בדקה ה-70'.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

עם פתיחת המחצית הראשונה קריית שמונה הוציאה את ההתקפה הראשונה של קדימה וחיממה מעט את הגנת הרוסים שעמדה חזקה. לאחר ההתקפה הראשונה של קריית שמונה ראינו את היכולת של דינו מוסקבה שדחפה קדימה שלטה בכדור ואף איימה על השער של גיא חיימוב מספר פעמים. עדיין בפתיחה, קריית שמונה העיזה ודויד מנגה היה הראשון לאיים על השער של גאבולוב שגרם לדפיקת לב אצל דינמו.

את הבדלי הרמות בין הקבוצות ראינו לאורך כל המחצית הראשונה כשדינמו תקפה את השער של קריית שמונה שחקני ק"ש עשו הכל כדי להגן על השער וסגרו יפה את שחקני דינמו ברוב ההתקפות. עד תום המחצית הראשונה שחקני דינמו מוסקבה ניסו להשיג את שער היתרון כשהגבירו את הלחץ על הגנת קריית שמונה שהצליחה לשמור על שער ריק עד לתום המחצית הראשונה. למרות שהרוסים היו אלה שתקפו לאורך כל המחצית גם קריית שמונה הגיע לכמה מצבים מסוכנים.

במחצית השנייה לא ראינו יותר מדי שינויים בצורת המשחק של שתי הקבוצות אך מה שכן ראינו הוא את קריית שמונה מעיזה יותר משחקת לרוחב מחזיקה בכדור ומנסה להגיע למצבים ממשים יותר. בדקה ה-63' למרות משחק חזק יותר מהבחינה ההתקפית של הרוסים אחמד עבאד השתלט על כדור והעביר למינדאוגאס פאנקה ששלח את רודג'רס קולה קדימה שקבע 1-0. שבע דקות לאחר מכן, בדקה ה-70' דינמו מוסקבה יצאה להתקפה מתפרצת בסיומה קווין קוראני בעט כדור נהדר לשער של גיא חיימוב וקבע 1-1 בסיום.

 

 

תגובות