דור העתיד חוזר: בשבת ליגת העל לנוער פותחת עונה. צילום: אורן אהרוני

דור העתיד חוזר: בשבת ליגת העל לנוער פותחת עונה

הליגה הצעירה, הכישרונית, היפה והמהירה בישראל חוזרת בשבת הקרובה. דור העתיד חוזר לעונת 2014/15 בליגת העל לנוער. רשימת מחזורי הפתיחה, ניתוחים ועוד בכתבה מיוחדת על הליגה שהצמיחה את הכישרונות הגדולים בישראל

 עוד קיץ עבר, עוד עונה בפתח. עונת 2014/15 בליגת העל לנוער נמצא כבר ממש מעבר לפינה ואחרי שמכבי חיפה זכתה בדאבל שני ברציפות, בני יהודה והפועל רמת השרון ירדו לליגה הלאומית, הפועל פתח תקווה וסקציה נס ציונה הצטרפו לליגת העל אנחנו קרובים לפתיחת עונה מסקרנת במיוחד בה נכיר לא מעט שחקנים צעירים, חדשים ומוכשרים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

נתחיל עם האלופה, מכבי חיפה שתפתח את העונה הקרובה כדאבליסטית בפעם השנייה ברציפות תקווה לשחזר את ההצלחה מהשנתיים הקודמות משימה שתהיה לא פשוטה במיוחד בגלל שלא מעט שחקנים מהסגל שזכה בדאבל בעונה הקודמת הושאלו לקבוצות בליגת העל על מנת לצבור ניסיון ודקות משחק. אל הסגל של הירוקים הצטרפו לא מעט שחקנים בניהם השוער ג'ק לואיס, החלוץ מיכאל בן ברוך והקשרים עומר כהן, עמית זנטי ו-וולבלום איתן.

נעבור לסגנית האלופה, מכבי תל אביב. אחרי שמכבי תל אביב פתחה את עונת 2013/14 בצורה מנומנמת למדי היא הצליחה להתאושש לקראת החצי השני של העונה ולהדבק לזנב של הירוקים ולבסוף סיימה במקום השני. גם הצהובים עברו מתיחת פנים לא קטנה במהלך הקיץ הנוכחי כשבראש ובראשונה הצטרף לסגל קבוצת הנוער חביב אוחיון השוער בן ה-16 שאף יצא למחנה אימונים עם הסגל הבוגר.

מלבד אוחיון, המגן עומר פריוב חזר מעונת השאלה בהפועל רעננה, הקשר יוסי סלליך חזר מעונת השאלה בהפועל רמת גן. השינוי המאסיבי ביותר שעברה מכבי תל אביב הוא בהתקפה כאשר רז יצחק, דור גלילי ובן שוגל עלו מקבוצות הנערים. שאר קבוצות ליגת העל, לא ערכו שינויים גדולים בסגלים שלהם ומלבד שחקנים בודדים שהצטרפו לקבוצת הנוער לא נראה שינוי דרסטי אצל שאר הקבוצות.

במחזור הראשון, צפויים לנו כמה מפגשים מותחים ומעניינים במיוחד כאשר מכבי חיפה הדאבליסטית תארח את בית"ר טוברוק שסיימה את העונה החולפת במקום הרביעי של הטבלה כאשר הייתה בחלק הראשון של העונה במלחמה צמודה עם הירוקים. מוקדם יותר, בית"ר ירושלים שהייתה קרובה לירידה לליגה הלאומית בעונה שעברה תארח את הפועל תל אביב בבית וגן למפגש מותח במיוחד בין הקבוצות. כזכור, בשני המשחקים שנערכו בעונה הקודמת הצליחו הצהובים-שחורים לנצח את האדומים.

סקציה נס ציונה העולה החדשה לליגת העל תקווה לפתוח את עונת 2014/15 ברגל ימין אך מצפה לה יריבה לא פשוטה בכלל בדמותה של מכבי פתח תקווה שסיימה את העונה הקודמת במקום השלישי והייתה לאחת הקבוצות המסוכנות והטכניות בליגה. בשאר המשחקים: הפועל פתח תקווה תארח את הפועל רמת גן, הפועל באר שבע תארח את הפועל חיפה, מכבי תל אביב תפגוש את הפועל ראשון לציון, עירוני קריית שמונה תארח את הפועל רעננה ומכבי נתניה תפגוש את מ.ס אשדוד.

 

 

תגובות