נוער: בית"ר ירושלים גברה על מכבי תל אביב, 2-0 לחיפה. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

נוער: בית"ר ירושלים גברה על מכבי תל אביב, 2-0 לחיפה

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב נחלה את ההפסד הראשון שלה העונה כשיצאה למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים שגברה עליה 2-1, מכבי חיפה ניצחה 2-0 את מכבי נתניה בחוץ ועלתה למקום הראשון, הפועל תל אביב הביסה את בית"ר טוברוק עם 6-0 מטורף והפועל רמת גן ניצחה 2-1 את אשדוד

המחזור השמיני בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (שבת) עם כמה מפגשים מעניינים ותוצאות מצוינות כאשר אחת התוצאות המפתיעות של המחזור הגיעה מהמשחק המרכזי של המחזור בין בית"ר ירושלים שאירחה את המוליכה (עד אותו משחק) מכבי תל אביב.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

לעיני כמה עשרות צופים שהגיעו לבית וגן בירושלים השבת ייצא לדרך המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב כאשר הירושלמים שדווקא פתחו את המשחק בצורה מנומנת הצליחו לעקוץ בדקה ה-24' את מכבי כאשר בר שלום הצעיר השתלט על כדור קרן נהדר ועשה את ה-1-0 לירושלמים.

במחצית טובה יותר של מכבי תל אביב שלמרות זאת לא הצליחה להגיעה למצבים, בית"ר ירושלים היא זו שירדה מהמגרש עם יתרון ובמחצית השנייה, מכבי עלתה רעבה יותר וניסתה להשיג את שער השיווין במהירות אך לחניכיו של סמי מלכה הייתה תכנית אחרת, בדקה ה-62' שוב פעם זה בר שלום שקיבל כדור מצוין לרחבה לא התבלבל מול חביב אוחיון ונותן לבית"ר את ה/2/0. בדקה ה/80' מכבי תל אביב לא יכלה ללכת על הבית כשהיא על האפס וניצלה פנדל כשמתן חוזז הכניע את עומר ללו ושולח את מכבי תל אביב הביתה כשהיא עם הפסד ראשון.

אם מכבי תל אביב חשבה שיהיה לה קל לקחת את האליפות ממכבי חיפה הדאבליסטית היא טעתה. אחרי פתיחת העונה הסבירה של הירוקים, הם רק חיכו להפסד של מכבי תל אביב המוליכה ובמשחק נהדר באצטדיון שפירא מול מכבי נתניה חזרו עם שלוש נקודות. 

בדקה ה-16' שי בן דוד הרים כדור נהדר לרחבה של מכבי נתניה ומצא את מוחמד עוואד שכבש בנגיחה נהדרת והעלה את הירוקים ל/1/0. היהלומים שספגו מוקדם כבר לא הצליחו לעשות יותר מדי במחצית הראשונה ובתום 45' דקות מכבי חיפה יורדת עם יתרון נהדר. המחצית השנייה הייתה חלשה יותר למכבי חיפה אך עמוק בתוספת הזמן בדקה ה/93', שון וייסמן מנצל כדור עומק מצוין של אור אילוז לא מתבלבל ומעניק למכבי חיפה ניצחון שמעלה אותה למקום הראשון בטבלה. 

מוחמד עוואד חוגג את שער היתרון
מוחמד עוואד חוגג את שער היתרון © אתר רשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש)

במשחקים הנוספים: תוצאת המחזור הגיעה היישר מוולפסון כאשר הפועל תל אביב התפוצצה עם 7/0 מטורף על בית"ר טוברוק כבשו להפועל: עבאדי פראחת, גיא חדידה, אור חסידים (צמד), רועי מליקה (צמד) ועדן הרשקוביץ'. הפועל רמת גן, השיגה ניצחון מרשים ביותר הבוקר כשגברה 2/1 על מ.ס אשדוד, הפועל באר שבע וסקציה נס ציונה נפרדו בחלוקת נקודות עם תיקו 1/1, הפועל ראשון לציון ניצחה 3/2 את הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה השיגה 2/0 על מכבי פתח תקווה

 

תגובות