נוער: שמח בפסגה, 3-0 לחיפה על בית"ר ומכבי חוזרת לנצח. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש)

נוער: שמח בפסגה, 3-0 לחיפה על בית"ר ומכבי חוזרת לנצח

ליגת העל לנוער: בית"ר ירושלים שהגיעה מלאת ביטחון למשחק מול חיפה הובכה עם 3-0, מכבי תל אביב חזרה לנצח והצליחה לצמק את הפער בפסגה, הפועל תל אביב המשיכה במגמה הטובה עם ניצחון נהדר על ראשון לציון ומכבי נתניה ניצחה בקרב התחתית

המחזור התשיעי בליגת העל לנוער, הסתיים אתמול (שבת) כאשר כמו במחזור הקודם גם המחזור התשיעי סיפק לנו משחקים מרובי שערים עם ניצחונות נהדרים שאומרים כמעט באופן וודאי, יש לנו עתיד. במשחק המרכזי של המחזור פגשה מכבי חיפה בקצף את בית"ר ירושלים שהגיע מלאת ציפיות אך המזל שיחק לידי הירוקים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

חיפה שחזרה במחזורים האחרונים לפסגת הטבלה בליגת העל לנוער הגיעה למפגש הלא פשוט מול בית"ר אחרי 2-0 על נתניה. מנגד הירושלמים הגיעו אחרי ניצחון מפתיע 2-1 על מכבי תל אביב. המשחק ייצא לדרך בקצף וכבר מפתיחת המשחק הירוקים הפגינו עוצמה בבית ושלטו בקצב המשחק. 

הירוקים עדיין לא התחממו וכבר בדקה ה-6' של המשחק, רז מאיר קיבל כדור נהדר לא התבלבל וקבע את ה/1/0 למכבי חיפה בפתיחה נהדרת. בדקה ה/24' חוסר המזל של בית"ר נמשך, קפטן הירושלמים הכשיל את הקשר ערן ביטון ממכבי חיפה והשופט שרק לבעיטת עונשין מ/11 מטרים. שון וייסמן דייק לשער של טמיר ללו והעלה את מכבי חיפה ל/2/0. לפני הירידה למחצית הירוקים רצו לכבוש שער נוסף, בדקה ה/39' מוחמד עוואד קיבל כדור ברחבה ועשה בקלילות את ה-3-0 לחיפה. במחצית השנייה, לא זכינו לראות פעולות מיוחדות ובתום משחק מצוין של מכבי חיפה היא שולחת את בית"ר ירושלים עצובה לבית.

שחקני בית
שחקני בית"ר וחיפה לפני המשחק, בבית"ר היו אופטימים © צילום: מכבי חיפה (ג'ו הירש)

הניצחון הגדול של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים יכל להיות כל כך מושלם רק אם מכבי תל אביב הייתה מפסידה אבל, זה לא קרה. הצהובים שהדרימו עד לבירת הנגב למפגש עם הפועל באר שבע, התאוששו מההפסד הכואב לבית"ר במחזור הקודם והצליחו להשתקם בענק, מתן חוזז שכיכב עם צמד ואליאל פרץ שכבש שער גם הוא העניקו למכבי תל אביב את הניצחון החשוב שמצמק את הפער בפסגה ונותן קצת שקט, אך יש עוד עבודה קשה. 

הפועל תל אביב, אחת הקבוצות המפתיעות של המחזורים האחרונים המשיכה עם התוצאות הטובות שלה ואחרי הניצחון הגדול 7/0 על בית"ר טוברוק הצליחו האדומים להשיג ניצחון שני ברציפות כשגברו 2/0 על הפועל תל אביב. אור חסידים ורוי מליקה שכבשו העלו את האדומים למקום החמישי בטבלה שמסמן אולי פתיחת עונה לא רעה במיוחד להפועל תל אביב.

במשחקים הנוספים: הפועל חיפה גברה 3/1 על מכבי פתח תקווה בבית, בקרב התחתית, מכבי נתניה דרסה את הפועל פתח תקווה עם 4/0 כשאחד הכובשים הבולטים היה מירה זאריה שכיכב עם שלושער, עירוני קריית שמונה וסקציה נס ציונה נפרדו ללא הכרעה ב-0-0.

 

תגובות