דו"ח הצעירים של המחזור ה-18: הזרים של הליגה בלטו. צילום: אורן אהרוני, ראובן שוורץ

דו"ח הצעירים של המחזור ה-18: הזרים של הליגה בלטו

דו"ח הצעירים של המחזור ה-18 בליגת העל. רוג'רס קולה בולט במדי המוליכה, צ'אם ממאדו מראה ניצוצות כדורגל בקבוצת התחתית המפתיעה ומיכאל אוחנה ממשיך להיות הצעיר החזק והמוכשר ביותר בליגה

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - רוג'רס קולה

ה-מצטיין הגדול של המחזור ה-18 הוא ללא ספק חלוצה הזמבי של מחזיקת הגביע, עירוני קריית שמונה. רוג'רס קולה בן ה-25 שהגיע בעונה שעברה לקבוצה מהצפון אחרי תקופה טובה בגנט הבלגית. תחילה, הוא לא היה משכנע במיוחד בקריית שמונה אך החל מהעונה הנוכחית הוא הפך לאחד החלוצים המסוכנים בליגת העל.

כשקריית שמונה פגשה בשבת האחרונה את הפועל חיפה, החיפאים עלו ראשונים ליתרון כשקריית שמונה משווה ואת שער הניצחון של המשחק כבש לא אחר מאשר קולה. החלוץ כבש את שער הניצחון בנגיחה נהדרת חמישה מטרים מהשער וכבש את שערו השמיני העונה.

קולה. ממשיך עם עונה נהדרת
קולה. ממשיך עם עונה נהדרת © ראובן שוורץ

Like - צ'אם ממאדו

והפעם זר נוסף נכנס לדו"ח הצעירים של ליגת העל, כשהפעם מדובר בשחקן חזר מקבוצת תחתית. צ'אם ממאדו חלוצה הסנגלי בן ה/22 של הפועל רעננה, כובש שבוע שלישי ברציפות והוא נראה בכושר מצוין כשבקלות הוא יכול להפוך לחלוץ בקבוצת צמרת. ממאדו שהגיע לרעננה אחרי עונה נהדרת בהפועל רמת גן, כבש העונה שבעה שערים כאשר השער האחרון שלו היה בניצחון השני ברציפות של הפועל רעננה שגברה 1/0 על מכבי חיפה. ממאדו שכובש שבוע שלישי ברציפות חייב להמשיך עם הכושר והיכולת הגבוהה שלו והדרך לצמרת תהיה פשוטה עבורו.

ממאדו ושחקני רעננה. יכול להגיע לצמרת
ממאדו ושחקני רעננה. יכול להגיע לצמרת © אורן אהרוני

Comment - מיכאל אוחנה

הכדורגל הישראלי שלנו, התגעגע בשנים האחרונות לשחקנים כאלה שיזכירו את הכוכבים של פעם. רבים היו משוועים לשחקן ברמתו של אלי אוחנה חלוצה הגדול של בית"ר ירושלים, אבל היום יש אלטרנטיבה לא פחות טובה לחלוץ האגדי והיא מיכאל אוחנה קשרה הצעיר של מ.ס אשדוד.

אוחנה הצעיר שנותן עונה טובה מאוד מבחינתו באשדוד, נבחן כבר העונה בליברפול האנגלית ולבסוף חזר לארץ, הופך להיות אחד השחקנים החשובים ביותר של הקבוצה מעיר הנמל. במשחקה האחרון של אשדוד נגד הפועל פתח תקווה, כבש אוחנה את שער הניצחון של אשדוד בדקה ה-90' של המשחק והעניק ניצחון שני רצוף לחניכים של ניר קלינגר. אוחנה, הוא שחקן הרכב באשדוד ואנחנו מקווים שימשיך לקבל דקות כדי להראות את האיכות הנהדרת של הקשר הצעיר שצומח כאן אצלנו.

 

אוחנה. צריך להמשיך ולהראות את האיכות שלו
אוחנה. צריך להמשיך ולהראות את האיכות שלו © אורן אהרוני

 

 

 

תגובות