נוער: הסיבוב השני נפתח, מכבי והפועל מנצחות . צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

נוער: הסיבוב השני נפתח, מכבי והפועל מנצחות

ליגת העל לנוער: הסיבוב השני בליגת העתיד נפתח, מכבי תל אביב עם ניצחון 4-1 גדול על הפועל ראשון לציון, הפועל תל אביב ממשיכה בדהירה לפסגה עם ניצחון חשוב על בית"ר ירושלים, חיפה ממשיכה לדעוך עם תיקו מול טוברוק

המחזור ה-16 בליגת העל לנוער, נפתח הבוקר (ש') עם תחילת הסיבוב השני בליגת העל. במשחק המרכזי של המחזור, פגשה הפועל תל אביב בוולפסון את היריבה המושבעת שלה בית"ר ירושלים, למשחק פושר למדי בו לבסוף הצליחו האדומים לנצח ולהשיג ניצחון רביעי ברציפות.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

עם פתיחת המשחק, שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים ממשים מול השער וראינו את המשחק מתנהל בעיקר במרכז המגרש. דווקא בית"ר ירושלים הייתה זו שאיימה ראשונה על השער אחרי שהציגה משחק הגנתי טוב בשילוב עם עבודת התקפה שתורגמה לאיום ראשון.

הדקות עברו להן והפועל תל אביב נראתה עדיפה יותר על בית"ר כשכבר בדקה ה-22', אברהים ספורי (אח של) ניצל הזדמנות נהדרת מול השער של שושן והעלה את האדומים ל/1/0. המחצית הראשונה נמשכה כשגם הפועל וגם בית"ר מנסות לכבוש ללא הצלחה. הדקות חלפו ובהפועל השלימו עם הניצחון הקטן שמקרב אותם יותר ויותר לפסגה אך עמוק בתוך תוספת הזמן בדקה ה/94', גיא חדידה הגיע למצב של אחד על אחד מול סתיו שושן, לא התבלבל ונעץ את השני ברשת.

מכבי תל אביב 1-4 הפועל ראשון לציון

כמו במחזור הראשון בסיבוב הראשון, גם בסיבוב השני מכבי תל אביב ממשיכה לנצח. הצהובים שדוהרים לאליפות בצורה בטוחה ממשיכים להגדיל את הפער בפסגה כשיצאו למשחק חוץ בסופרלנד. ראשון לציון, אמנם הובילה ראשונה עם שער מהיר מאוד בדקה השישית של המשחק, אך יהונתן כהן (צמד), מאוויס צ'יבוטה ושער עצמי אחד אירגנו למכבי תל אביב את הניצחון הגדול.

צ'יבוטה חוגג. מכבי בדרך לאליפות
צ'יבוטה חוגג. מכבי בדרך לאליפות © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי חיפה 2-2 בית"ר טוברוק

המשבר של מכבי חיפה נמשך. אחרי שבמחזור הקודם הירוקים הופתעו בהפסד 2/1 מול הפועל רמת גן, מכבי חיפה רשמה תיקו מאכזב במיוחד מול בית"ר טוברוק. טוברוק עלתה ליתרון 2/0 במחצית השנייה שלא השאיר שום סיכוי למכבי חיפה, שלבסוף הצליחה לסחוט תיקו בזכות צמד שערים של מוחמד עוואד בדקות הסיום.

תגובות