ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-22, מכבי תשמור על הפסגה?. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-22, מכבי תשמור על הפסגה?

מכבי תל אביב תנסה לשמור על הפסגה מול מכבי נתניה בחוץ, מכבי חיפה תנסה להשיג נקודות מול רעננה, הפועל תל אביב תקווה לגנוב את המקום השלישי מול הפועל רמת גן בשעה זו נפגשות הפועל באר שבע וקריית שמונה

המחזור ה-22 בליגת העל לנוער, אמנם יצא לדרך כבר היום (שישי) במפגש בין הפועל באר שבע לעירוני קריית שמונה שמתקיים בשעות אלה, אבל מחכים לנו עוד כמה מפגשים חזקים במיוחד כשעוד הכל פתוח בתמונת הפסגה וגם בתמונת התחתית.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

באחד המשחקים המרכזיים של המחזור תפגוש המוליכה מכבי תל אביב בחוץ את מכבי נתניה. הצהובים שמגיעים אחרי התפוצצות ענקית 0/5 על הפועל רעננה בשבוע שעבר יקוו להמשיך ולנצח על מנת להגדיל את הפער בפסגה כשמנגד הקבוצה מעיר היהלומים שואפת להמשיך ולנסות להתרחק מהתחתית כשרשמה ניצחון על נס ציונה בשבוע שעבר.

מכבי חיפה שממשיכה בניסיונות לגנוב את הפסגה למכבי תל אביב תצא למשחק חוץ מול הפועל רעננה שהובסה בשבוע שעבר על ידי התל אביבית. הירוקים מאמינים שיוכלו לנצח גם הם את המשחק בתוצאה דומה לזו של הצהובים כדי שיוכלו להשאר בתמונת האליפות. רעננה תקווה שלא לספוג השפלה נוספת אחרי ההשפלה הכואבת בשבוע שעבר ועם חומר שחקנים שלא משתווה לזה של הירוקה מהכרמל היא תנסה לעמוד במשימה כמעט בלתי אפשרית.

הפועל תל אביב שממשיכה בדרך שלה למעלה תפגוש את הפועל רמת גן כשהאדומים יודעים שניצחון על האורדונים יגדיל את הסיכויים שלהם לעלות למקום השלישי כשעירוני קריית שמונה שנמצאת בו כרגע פוגשת את הפועל באר שבע.

במשחקים הנוספים:

בית"ר ירושלים תארח בבית וגן את סקציה נס ציונה, מ.ס אשדוד תפגוש את הפועל פתח תקווה, הפועל חיפה תארח את בית"ר טוברוק ומכבי פתח תקווה תארח את הפועל ראשון לציון.

תגובות