נוער: 0-1 קטן למכבי ת"א, חיפה מנצחת ותיקו דרמטי להפועל.

נוער: 0-1 קטן למכבי ת"א, חיפה מנצחת ותיקו דרמטי להפועל

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב שמרה על הפסגה אחרי 0-1 על הפועל פתח תקווה בבית. מכבי חיפה גברה 2-1 על עירוני קריית שמונה, הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו, בית"ר חזרה לנצח

המחזור ה-28 בליגת העל לנוער, ייצא לדרך הבוקר (ש') כשנותרו עוד שני מחזורים בלבד לסיום העונה. המוליכה, מכבי תל אביב אירחה את היורדת הבטוחה בסוף העונה הפועל פתח תקווה למשחק חשוב בו מכבי זכתה לשמור על הפסגה גם במחזור הבא אחרי ניצחון 0-1 קטנטן.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

המשחק נפתח ומכבי תל אביב שלטה לאורך כל המחצית הראשונה כאשר ניסתה לעלות ליתרון מוקדם אך חוסר מזל מנע ממנה כיבוש מהיר. למרות שהאוחרת עלתה במערך הגנתי, בדקה ה-45', מאוויס צ'יבוטה הוכשל ברחבת האורחים, והשופט שרק לפנדל לזכות הצהובים אותו בעט מתן חוזז שלא התבלבל וקבע 0-1. מלבד הזדמנות בודדת של הפועל פתח תקווה במחצית השנייה, הצהובים שמרו על יתרון וסיימו את המשחק בניצחון 0-1 קטן שמשאיר אותם ראשונים.

מכבי חיפה שאיבדה את האפשרות להתלבש על הפסגה בשבוע שעבר, חזרה לנצח כשגברה 2/1 על עירוני קריית שמונה. מוחמד עוואד כבש ראשון בדקה ה/65'. עמית זנטי הכפיל בדקה ה/70' וכארם ארשיד כבש את השער המצמק בדקה ה-74'.

© אתר רשמי מכבי חיפה

הפועל תל אביב הצליחה לעקוף את קריית שמונה ולהעפיל למקום הרביעי בעקבות תיקו דרמטי עם מ.ס. אשדוד. האדומים, הובילו בתחילת המשחק משער של עדן הרשקוביץ' בדקה ה/60', אך ניר ברדע כבש את השער המאזן בדקה ה-90' וקבע חלוקת נקודות.

במשחקים הנוספים: בית"ר ירושלים גברה 0/1 על הפועל ראשון לציון, הפועל באר שבע ניצחה 1/2 את בית"ר טוברוק, מכבי נתניה גברה 0/1 על מכבי פתח תקווה, הפועל רמת גן הביסה 1/3 את סקציה נס ציונה, והפועל רעננה ניצחה 2/3 את הפועל חיפה.  

תגובות