מביש: מכבי תל אביב הפסידה 2-1 להיברניאנס. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

מביש: מכבי תל אביב הפסידה 2-1 להיברניאנס

הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב התארחה אצל היברניאנס במלטה, הגיעה למצבים טובים ועלתה ליתרון ראשונה (22', איגייבור) אחרי מחצית מעולה אך הפסידה את המשחק אחרי צמד שערים מבישים (74', ז'ורז'יניו) ו-(85' מרסלו דיאז)

מכבי תל אביב פתחה הערב את הקמפיין האירופי שלה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות לקראת עונת 2015/16, כשהפסידה 2/1 בחוץ להיברניאנס ממלטה. חניכיו של יוקאנוביץ' לא התקשו בפתיחה מול הקבוצה הקטנה, סיכנו את השער, שלטו ברוב חלקי המגרש ועלו ליתרון מוקדם משער של הקשר הניגרי נוסא איגייבור אך ספגו צמד שערים מבישים שישלחו את ההכרעה לבלומפילד.

 

שחקני מכבי בפתיחה
שחקני מכבי בפתיחה © אתר רשמי מכבי תל אביב

 

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

מחצית ראשונה:

השופט הוציא את המשחק לדרך לעיני כמה עשרות אוהדים באצטדיון של היברניאנס וכבר בפתיחה מכבי תל אביב הגיעה לאיום הראשון שלה על השער כשניקולה מיטרוביץ' העביר כדור נהדר לגילי ורמוט שפתח בהרכב אך האחרון בעט בעיטה גרועה במיוחד שיצאה לבחוץ.

 

ורמוט, מצב מצוין בפתיחה
ורמוט, מצב מצוין בפתיחה © אתר רשמי מכבי תל אביב

 

הקצב הטוב של הצהובים נמשך, אך רק בדקה העשירית היברניאנס החלה להתעורר כשניסתה לאיים על השער. בדקה ה-22', פעולה נהדרת שהתחילה אצל דור מיכה, שהגביה כדור לרחבה הסתיימה בנגיחה של עדן בן בסט למרכז הרחבה והקשר נוסא איגייבור דחק את הכדור מקרוב לשער והעניק יתרון. המחצית הראשונה הסתיימה כאשר ידה של מכבי הייתה על העליונה מהבחינה הסטטיסטית.

 

איגיבור, העניק שער יתרון מוקדם
איגיבור, העניק שער יתרון מוקדם © אתר רשמי מכבי תל אביב

 

מחצית שנייה:

את המחצית השנייה פתחה מכבי בצורה אחרת לגמרי. הצהובים-כחולים איבדו כדורים רבים, אפשרו לשחקני היברניאנס לסכן את השער ואיבדו את המחץ בהתקפה. ההגנה של מכבי הייתה נראית מנומנמת למדי כשבהתקפה מכבי כבר לא הצליחה להגיע לאיום ממשי. 

האירוע המרגש ביותר עבור מכבי במחצית השנייה היה בדקה ה-52', כאשר עדן בן בסט הוכשל ברחבת היברניאנס דרש פנדל אך לאחר ויכוח עם השופט ספג כרטיס צהוב. בדקה ה-74', קרתה הטעות המשפילה. ההגנה של מכבי שהייתה מנומנמת ולא חדה ספגה מכה ישירה. ג'קסון לימה הגביה כדור מדוייק לרחבה של חואן פאבלו, ז'ורז'יניו נגח מקרוב וקבע שיוויון.

 

שחקני מכבי אחרי הספיגה
שחקני מכבי אחרי הספיגה © אתר רשמי מכבי תל אביב

 

ההלם המשיך כשבדקה ה-85', מכבי קיבלה מכה קשה יותר. מרסלו דיאז זכה למצב מצוין בו הצליח להכניע את חואן פאבלו והשלים מהפך ענק שנתן ניצחון מדהים כנגד כל הסיכויים. מכבי תל אביב תארח את היברניאנס בבלומפילד כאשר לזכותה שער חוץ.

 

תגובות