נבחרת האמנים מישראל המריאה לאליפות העולם במוסקבה. צילום: רודריגו גונזלס

נבחרת האמנים מישראל המריאה לאליפות העולם במוסקבה

קבוצת כדורגל לכל דבר; נבחרת כדורגל מקומית המורכבת מלא מעט פרצופים מוכרים כמו דין מירושניקוב ודני רופ, המריאה הבוקר לטורניר ה"ארטפוטובול" במטרה להביא לישראל את אליפות העולם. כל הפרטים

הבוקר (ו') נבחרת האמנים של ישראל בכדורגל המריאו היישר למוסקבה במטרה לנסות להביא לישראל את אליפות העולם ב"ארטפוטבול", בה מתחרים נבחרות אמנים שונות מרחבי העולם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מה היא בעצם נבחרת אומנים?

אם אתם מכירים את הקונספט של "גולסטאר", אז כאן זה בערך אותו הדבר אלא שהפעם מראש לוקחים את האומנים ששיש להם כשרון ברגל ועם כדור. הם מקיימים משחקים במהלך כל השנה, עוברים אימונים רבים ומתגבשים - רק שהכל לא באמת מצולם לאיזו תכנית ריאליטי.

צילום ועריכה: רודריגו גונזלס
 

הנבחרת מורכבת מיודענים במגוון תחומים, כך למשל תוכלו למצוא בנבחרת את השחקנים דין מירושניקוב, עמוס תמם, אושרי כהן, דניאל ליטמן, שלום מיכאלשווילי, גיל דסיאנו כהן, אקי אבני, רודריגו גונזלס, אנחל בונני ומרטין אומלנסקי, את החזאי דני רופ, הזמר דניאל בן חיים, את הסטנדאפיסטים אמירם טובים ובן בן-ברוך ועוד רבים נוספים.

ליטמן. כמו ב
ליטמן. כמו ב"שכונה" גם פה על המגרש © רודריגו גונזלס

כל אלו מתאגדים לקבוצה אחת גדולה, מתייחסים אליה כקבוצה לכל דבר, היא מורכבת מאנשים ממגוון הגילאים אך כללי המשמעת והאימונים הם ברמה של קבוצות הכדורגל הרגילות וגם הם לוקחים את עצמם ברצינות כדי להצליח על דשא.

כוכבים
כוכבים © רודריגו גונזלס

ומהי המטרה בכל זה?

המטרה של הנבחרת (שהוכרה רשמית כעמותה לאחרונה) היא לקדם עידוד ספורט, פעילות נושאת מסרים ערכיים וחינוכיים למען הקהילה, אי אלימות, סבלנות וסובלנות, נגד הסתה וגזענות, שותפות ושוויון וגישור פערים בחברה הישראלית המורכבת.

כאמור, הבוקר המריאו החבורה למשחקי "הארטפוטובול" העולמיים שם יתחרו נגד קבוצות דומות מסביב לעולם, השחקן דין מירושניקוב יעביר לנו עדכונים מיוחדים לאינסטגרם ולסטוריז (כמו כן גם לאינסטגרם הרשמי של הנבחרת @inatfootball) ואף יתעד עבורנו את המסע לסרט מיוחד שיעלה אצלנו בפרוגי. 

יתעד לנו את המסע. מירושניקוב
יתעד לנו את המסע. מירושניקוב © רודריגו גונזלס
© רודריגו גונזלס
תגובות