עומרי כספי: "הכדורסל נתן לי כלים גם לחיים". צילום: gettyimages

עומרי כספי: "הכדורסל נתן לי כלים גם לחיים"

לא רק גל גדות: עומרי כספי מביא לנו גאווה בעולם בתחום הספורט כשהוא הצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולככב ב-NBA. בקיץ הקרוב הוא ישהה בישראל לקראת לידת בתו הבכורה ופעילות ספורט מיוחדת. תפסנו אותו לראיון וגם ניסינו ללמוד כמה תרגילים בסיסיים בכדורסל. צפו

עומרי כספי הוא מבין הישראליים שנכללים בקטגוריית ה"גאווה הישראלית בעולם". כבר שנים שכספי מצליח לגרום לנו להסתכל עליו בהערצה בכל פעם כשהוא רק דורך על מגרשי ה-NBA הגדולים. בימים אלו שוהה כספי בישראל ויעביר כאן את הקיץ לקראת לידת בתו הבכורה ובמקביל ישתתף בפעילות מיוחדת של החברה למתנ"סים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

בראיון מיוחד שערכנו איתו סיפר לנו כספי על נקודת הפתיחה שלו בכל הסיפור: "לא חלמתי להגיע ל-NBA, זה היה נראה לי גדול מדי. ההורים שלי רק חיפשו עבורי מסגרת טובה", סיפר לנו. ובכל זאת, גם אם לא באמת טרח לחלום כל כך בענק, לכספי יש סרטון מטיול בר המצווה שלו ובו נעמד מול מגרש ה-NBA ואמר להורים שלו: "אמא ואבא, כאן אני אשחק", במרוצת השנים זה אכן קרה, וכספי עד היום מחוייך כשמזכירים לו את אותו הסרטון.

כתב: משה אבוטבול | צילום: אחינועם בר רצון | עריכה: אביתר כהן
 

כשנשאל האם הוא מציג אותו לחברים לספסל הכדורסל סיפר כי הוא לא מציג את זה, אך חלק מהחברים נתקלו בסרטון כיוון שהוא הופיע באחת הפרסומות בכיכובו. הם אומנם לא צחקו מהילד הקטן עם החלומות ובחרו דווקא לגחך מן התספורת על שיערו של כספי הצעיר באותה התקופה.

בקיץ הקרוב ישתתף כספי בפעילות של חברת "תלמה" יחד עם החברה למתנס"ים הארצית המעודדת זמן איכות ופנאי של הורים וילדים דרך פעילות גופנית. "כשאני בארץ אני משתדל להשתתף בפעילות ולפגוש את ההורים וילדים מקרוב" סיפר.

אז ניסינו גם אנחנו להתקרב קצת לכספי דרך פעילות גופנית ובקשנו ממנו ללמד אותנו כמה תרגילים בסיסיים במשחק הכדורסל. האם זה צלח? צפו!

כספי מלמד תרגילים בכדורסל. כתב: משה אבוטבול | צילום: אחינועם בר רצון | עריכה: אביתר כהן
 
תגיות
תגובות