גידול שפם והחלקה על נעליים: הענפים הכי מוזרים בעולם. צילום מסך מיוטיוב

גידול שפם והחלקה על נעליים: הענפים הכי מוזרים בעולם

כולנו אוהבים לשחות או לשחק בכדורגל, אבל אם חושבים על זה לעומק - ענפי הספורט האלו כבר רגילים מדי עבורנו והספיקו למצות את עצמם. לכן, ערכנו רשימה של הענפים המוזרים, שבטוח לא חשבתם אי פעם על קיומם

גם לכם כבר נמאס לצפות אחר קבוצת אנשים מזיעים שרודפים אחרי כדור? כנראה שהגיע הזמן להכיר ענפים פחות נדושים. קבלו את ענפי הספורט הכי מוזרים שיש ואל תשכחו לספר לנו בתגובות לאיזה ענף ספורט אתם הכי התחברתם!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

גידול שפם וזקן

 בשלב מסוים בחיים, לחברים בכיתה מתחיל לגדול שפם וזקן. זה הזמן לספר להם שכבר עכשיו, או בעוד מספר שנים הם יוכלו להשתתף בתחרות, שנערכת אחת לשנתיים ובמהלכה מתחרים הגברים זה מול זה ביכולות על טבעיות, או טבעיות מדי, בגידול שיער הפנים. השאלה הנשאלת - האם בקרוב יהיה שוויון בין המינים ונזכה לראות את התחרות גם אצל נשים, או שאולי עדיף שהמצב ישאר ככה? הגידו אתם.

 הפלות ובעיטות

אם אתם בקטע של חוקים קלילים, לכו לענף הספורט הבא. המטרה בו היא להפיל את היריב על ידי בעיטות מקצועיות לשוק הרגל. בכל פעם שהיריב יפול, אתם תצברו נקודה ותעלו שלב, עד לגמר. אז יאללה, מי בא להתחרות מולנו?

החלקה על נעליים

 אי פעם רציתם להשתתף בקליפ מטורף של אנשים מגניבים עם כובעים וסקייטבורדים שקופצים מרמפות וחומות, שמחליקים על כבישים ומה שקרה בפועל הוא שהצטלמתם לסרטון מביך עם כובע מצחיה? במיוחד בשביל זה פיתחו את הספורט ההזוי ביותר בשנת 1995, שכולל החלקה על מדרגות, מעקים, גגות ואת שאר הדברים שסקייטרים עושים, רק עם נעלים בלבד. אם תהיתם לעצמכם למה הענף הזה קיים אז המטרה שלו היא לחבר בין הספורטאים לסביבה. החלטתם ללכת על זה, או ליתר דיוק - להחליק? תצטרכו לסבן את הסוליות ופשוט לגלוש. 

קרב אגודלים

פעם בהפסקות היינו משחקים בקלפים, או קופצים בחבל. המשועממים ביותר היו עושים מלחמות אגודלים, שבהן שסופרים עד עשר ומי שמביס את השני בעזרת הורדת האגודל - מנצח. בשנת 1976, עשו מכך ענף ספורט מיוחד, כאשר במהלך השנים התווסף למשחק הזה קהל קטן ותומך של מעודדים ומתחרים.

הורדת רגליים

כמעט כולנו התחרנו נגד החברים, או המשפחה בהורדת ידיים, אבל כמה מאיתנו ניסו לעשות את אותו הדבר רק עם הרגליים? ענף הספורט הזה הומצא בשנת 1947 על ידי שיכורים מבריטניה, שהתלוננו בינם ובין עצמם על כך שבשום ענף ספורט אין אלוף עולמי מהמדינה שלהם. לכן, החליטו להמציא את ענף הורדת הרגליים, הרי מי מכיר את הענף הזה. מה אתם חושבים, הייתם מתחרים בזה?

תגובות