הולכים על זה: מסלולי ההליכה היפים בתבל. צילום מסך מהאינסטגרם

הולכים על זה: מסלולי ההליכה היפים בתבל

אין דבר משחרר יותר וכיף מאשר הליכה, במיוחד שמדובר במסלולים מיוחדים ומרהיבים. לכבוד יום ההליכה הבינלאומי שחל היום, הכנו לכם רשימה של עשרה מסלולי הליכה מיוחדים מסביב לעולם, שיגרמו לכם לרצות לנעול נעלי ספורט ולצאת לטייל

הם יפים, מיוחדים ובעיקר עושים חשק לעזוב את הכל ולצאת לטייל. לכבוד יום ההליכה הבינלאומי, קבלו את מסלולי ההליכה הכי יפים שאי פעם תראו, רק אל תשכחו לחזור לכתבה לקראת הטיול הבא שלכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שביל ה-tea raroa  בניו זילנד

יותר מ-2000 הקילומטרים של השביל המיוחד בניו זילנד עוברים גם דרך הרי געש, חופי ים, ג'ונגלים, ופארקים לאומיים וללא ספק מצדיקים את ההליכה הקשה והארוכה וגם מוכיחים שלא במפתיע, שניו זילנד היא אחת המדינות עם הנופים הכי יפים.

TOUR DU MONT BLANC בצרפת, שוויץ, ואיטליה

מעבר לעובדה שהשביל עובר בשלוש מדינות שונות, שביל המונט בלאן עובר דרך קרחונים והרים רבים, בינhהם גם האלפים. וחוץ מזה מה יותר כיף מלחוות שלוש מדינות ותרבויות שונות בטיול אחד?

שביל ה-PACIFIC CREST בארצות הברית

באורגון ובוושינגטון שבארצות הברית קיים השביל הייחודי שאורכו כ2650 מייל. מלבד העובדה שהוא חוצה את צפון ארצות הברית השביל גם מראה נופים מדהימים וירוקים לכל אורכו ומבטיח הנאה מרובה, אנחנו כבר אורזים.

ה-EVEREST BASE CAMP TREK בנפאל

גם לראות את הנקודה הגבוהה ביותר בכדור הארץ, גם פריחה מדהימה של סחלבים, וגם ביקור במנזר הבודהיסטי המפורסם Pangboche, וכל זה במסלול אחד? אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל לנו זה לגמרי עושה חשק להתחיל ללכת.

שביל ה-OVERLAND באוסטרליה

השביל עצמו לא כל כך ארוך והוא משתרע על כ-50 ק"מ בלבד, אך למרות זאת הוא עובר דרך הרים, יערות גשם, אגמים מטעי אקליפטוס, ואפילו הזדמנויות שונות לראות חיות בר. אם כבר הליכה אז לפחות בסטייל.

 

Ghost town graveyard, 130 years old. #halloween #october #ghosttown #graveyard #overland #nevada #thenevadatrail

A post shared by Mountain Consumer (@mountainconsumer) on

ה-FRANCONIA RIDGE LOOP בניו המפשייר

זהו אמנם שביל קצר יחסית שאורכו רק תשעה קילומטרים, אבל הוא מציע בשביליו נופים יפים וצמחייה רבה ואף טיפוס של יותר מ-300 מטרים, טיול קליל ומהנה ביותר.

שביל ה-SIERRA HIGH ROUTE בקליפורניה

אחד השבילים היותר מאתגרים והוא כולל בתוכו גם מדבר פארקים לאומיים רבים ובעיקר נופים שאי אפשר להתעלם מהם, וכל זה רק 195 ק"מ. קטן עלינו.

 

Sierra high route day 4/6. We had on and off rain last night but by sunrise it was cloudless, and cold. We sidehilled on woody granite shoulders below glacier divide. Our feet and legs got wet from the rain-soaked grass and bushes. Cliffs appeared, but there was always a way, always a perfect knob, ramp, hand-hold, or whatever you needed. I love the grippy world of granite. It always goes! We stopped in the first patch of sunlight. Willie used his spoon handle to splint his broken pole. I switched my socks, because, dry socks. Then we started climbing up above treeline toward snow tongue pass (this pic). For no good reason I traversed a steep and sketchy talus slope below the pass. You know you’re alive when a rock the size of a car re-settles under your feet. After we all made it to the pass, we spidered, one by one, down a steep wall of pea gravel and loose talus. Nothing too bad, just deliberate movement. Then down past the wahoo lakes into humphrey basin. We stepped over piute pass trail, smiling, and then gently climbed up through open meadows, streams, and beautiful buns of granite, up toward puppet pass. We each took our own path. I blissed out on tunes again. Total happy place. Continued in next post ... #sierrahighroute #fastpacking #runnersofthewild

A post shared by Brian Donnelly (@brianthedonnelly) on

ה-DOSEWALLIPS TO LAKE QUINAULT בפארק האולימפי בוושינגטון

גם שביל זה הוא יחסית קצר ואורכו רק 34 מיילים, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם. השביל עובר דרך נהרות, אגמים, ואפילו יער גשם, ואם זה לא מספיק המסלול נמצא בפארק לאומי המאופיין על ידי פסגות מושלגות ויערות גשם, מי צריך יותר מזה?

 

Elk chilling at Dosewalips three weeks ago. 😍🙀 #elk#dosewallips#pnw#beach#river#latergram#reflections#photography

A post shared by Leigh Anne B. (@leighanne13) on

CARIBOU TRACKS באלסקה

נופים חלומיים ועדרים עצומים של חיות בר הם רק חלק מההצעות של המסלול הזה באלסקה, אמנם קצת רחוק וארוך (כ- 400 מיילים), אבל לגמרי שווה את זה.

 

#cariboutracks #nunavik #payneriver

A post shared by Frederic Laroche (@frits76) on

שביל LONG RANGE TRAVERSE בקנדה

השביל נמצא ליד מגוון עצום של הרים שניתן לראות מן המסלול עצמו, בעלי חיים, ומטעים שונים. גם אם במקרה התעייפתם, אז לא לדאוג, כי תמצאו בקרבתן מקום מסודר לקמפינג. יאללה נסענו!

 

תגובות