שווים כל שקל: הזרים שגורמים לנו להתענג על כל רגע. צילום מסך מהאינסטגרם

שווים כל שקל: הזרים שגורמים לנו להתענג על כל רגע

השחקן שהוביל את הפועל חולון לפסגה, הכדורסלן הכי חשוב במכבי תל אביב בכדורסל והשחקנים שעשו היסטוריה בעבר. קבלו את הספורטאים הזרים, שבלעדיהם הספורט הישראלי הוא כלל לא אותו הדבר

בישראל אומנם אין כסף רב ומשאבים, על מנת להביא כוכבים בסדר גודל בינלאומי בספורט, אך אין ספק שיש לנו לא מעט שחקנים זרים שמצליחים להקפיץ את המשחקים בכמה רמות למעלה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

גלן רייס ג'וניור - הפועל חולון

קבוצת הכדורסל החלה את העונה עם שאיפות גבוהות, אך בנוסף עם מכת פציעות רצינית. הם החליטו להביא שחקן שלא הרבה לשחק בליגת ה-NBA, אומנם הוא מתברר כעת כשיחוק של השנה. רייס ג'וניור מביא עמו ווירטואוזיות למגרש, הוא מדורג מקום ראשון בטבלת מלך הסלים של הליגה וכן לא ניתן להתעלם מהצבעוניות הייחודית לו. רייס ג'וניור הוביל את חולון למקום השני בליגה ולחצי גמר הגביע. האם הוא יצליח להביא את חולון לתואר ראשון מאז 2010? גם אם לא, זה לא משנה את העובדה שהאוהדים מאולם הפחים בחולון כבר מאוהבים. בשנה הבאה אנחנו צפויים לראות אותו ברמות הגבוהות ביותר.

מיגל ויטור - השחקן הפורטוגזי של הפועל באר שבע בכדורגל

את ויטור הביאו מיוון בשל המחסור בשחקנים בעמדה שלו. הוא הגיע לאחר עונת שיא בבאר שבע והחזיק בנעליים גדולות ביותר, אך כעת, שנה וחצי לאחר שהגיע אנחנו רק מבינים יותר עד כמה הוא חשוב לקבוצה. ויטור חשב כיום לאחד משחקני ההגנה הטובים בהיסטוריה שהיו בישראל. הוא הוביל את באר שבע לאליפות שנייה ברציפות ולשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. באר שבע כיום נחשבת לקבוצת ההגנה הטובה בליגה ויש לו לחלוטין חלק גדול בכך. לאחרונה, הוארך החוזה של ויטור בבאר שבע והוא ימשיך להיות ברומטר של הקבוצה גם בשנים הבאות.

פייר ג’קסון - שחקן מכבי תל אביב בכדורסל

ג'קסון אומנם מתנשא לגובה 1.8 מטרים עם נעליים, אך אין זה מונע ממנו להיות השחקן החשוב ביותר בקבוצה ואחת מהפתעות העונה באירופה. הגארד שהגיע בלי ציפיות רבות עם מעט חסרונות אל מול ענקי אירופה, יודע להתעלות מעליהם ולהוביל את מכבי לעונה מפתיעה, לאחר מספר שנים שחונות לקבוצה הנחשבת מספר אחת במדינה. הזריזות, הניידות וראיית המשחק היוצאת דופן גורמות לנו להסתנוור בכל שניה שהוא על המגרש. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל האוהדים הצהובים מתחננים שהוא ימשיך להיות חלק מהקבוצה גם בשנים הבאות.

 

#THEYSLEEP!

A post shared by Pappy (@pappygawd) on

קצת טעימה מהעבר

גוב׳אני רוסו

רוסו נחשב לאחד הזרים האהובים והכי ״ישראלים״ ששיחקו בארץ. השחקן הקרואטי שיחק במשך שמונה שנים בארץ בלא פחות מחמש קבוצות שונות. השיא היה במכבי חיפה, כאשר הגיע עם הקבוצה לליגת האלופות והיה חלק מהקבוצה שנחשבת לאחת מהטובות בהיסטוריה ששיחקו בארץ. הכדורגלן המוכר עדיין חי כיום בארץ ואפילו מחזיק בתעודת קבע ישראלית.

אנתוני פארקר

האוהדים עדיין חולמים עליו ואין ספק שכל ישראל התאהבה בו. במשך חמש עונות שיחק פארקר בתל אביב, תוך שהוא זכה בכל התארים בליגה המקומית ובלא פחות משלוש אליפויות אירופה. שחקן הכדורסל האמריקאי המכונה ״air jorden” זכה בין היתר בתואר שחקן השנה באירופה ולאחרונה נכנס להיכל התהילה של הקבוצה. ללא ספק אגדה גדולה!

 

תגובות