טירוף על המגרש: מחפשים את הנער שיהפוך לכדורגלן בינלאומי. צילום: יח"צ אדידס

טירוף על המגרש: מחפשים את הנער שיהפוך לכדורגלן בינלאומי

תמיד חלמתם להפוך לדבר הבא בכדורגל העולמי? מסתבר שעכשיו זה אפשרי ונגיש מתמיד! "אדידס" פותחת במהלך חדש שבסופו עתידים למצוא את הנער שיהפוך להבטחה הבאה בעולם הכדורגל בעזרת מאמן העל

בשיתוף עם אדידס

אדידס שמה לעצמה למטרה למצוא את הכוכבים הבאים בעולם הכדורגל והאמצעי הוא פרויקט טנגו-ליג - סדרה של טורנירי כדורגל רחוב שמשוחקים לרוב 4 על 4 או 5 על 5. במהלך השנתיים האחרונות, טורנירים של טנגו-ליג נפתחו ברחבי אירופה (אנגליה, גרמניה, צרפת, ספרד) והתפתחו עם הזמן גם מחוץ ליבשת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אדידס
 

לאחר תקופה מסוימת, אדידס אספו שמונה שחקנים בולטים מכמה פרויקטי טנגו-ליג בכמה מדינות באירופה ואיחדו אותם לכדי קבוצה עצמאית. את הקבוצה הזו קיבל לידיו כדורגלן העבר צ'אבי אלונסו שמאמן אותה והיא נקראת טנגו סקווד פ.צ

הקבוצה החלה לעבור בתחנות רבות ברחבי היבשת ולצבור ידע וניסיון בתחומים שונים של המשחק, תוך שהם מתאמנים במתקנים של הקבוצות הגדולות ביותר באירופה: ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, יובנטוס ומילאן.

© אדידס

שחקנים פעילים רבים הדריכו את הקבוצה המתגבשת, בין השאר: חואן מאטה, נמניה מאטיץ', פול פוגבה (יונייטד), גארת' בייל ומרסלו (ריאל), מיראלם פיאניץ', רודריגו בנטנקור, חואן קוודראדו (יובה), חאמס רודריגס, חאבי מרטינס וסוון אולריך (באיירן).

עם הזמן, הקבוצה התגבשה וגדלה ל-16 שחקנים, תוך שאינטריגות ומלחמות על מיקום בהרכב מלווים אותה באופן תמידי. צוות ההפקה מלווה את הקבוצה באופן שוטף ומתאר את ההרגשות שלהם לאורך הדרך, כמו גם את הביצועים שלהם על המגרש והמפגשים שלהם עם הכוכבים הגדולים בעולם.

© אדידס

השחקנים מקבלים משימות ואתגרים חדשים בכל תכנית והדרמה שנבנית מתעצמת לקראת כל משחק. למעשה, הדור הבא של הקבוצה, השחקנים החדשים, ייבחרו במסגרת טורניר מיוחד במעמד שבוע הגמר של מונדיאל 2018 שבו ייפגשו אלופי טנגו-ליג (וביניהם האלוף הישראלי שייבחר במסגרת פרויקט טנגו-ליג תל-אביב) ויעברו סדנא של אתגרים ומשחקים. הטוב מכולם יקבל הזמנה רשמית לקבוצה המדוברת ויצטרף אליהם בעונה הבאה.

אדידס נותנת אפשרות לשחקנים אלמונים להתקדם ממעמד של שחקני "שכונה" עד לאצטדיונים הגדולים ביותר בעולם, תוך שהם עובדים עם השמות הגדולים ביותר.

 

בשיתוף אדידס

תגובות