הכדורגלנים הצעירים שיעשו את המונדיאל הקרוב. צילום מסך מהאינסטגרם

הכדורגלנים הצעירים שיעשו את המונדיאל הקרוב

הם אולי עכשיו יישמעו לכם אנונימיים, אך הם ללא ספק הדבר הגדול הבא. קבלו את הכישרונות הצעירים במונדיאל, שללא ספק נמצאים רק בתחילת דרכם. יש למה לצפות!

מעריצים את מסי, רונאלדו או ניימאר? מסתבר שהם לא הכישרונות היחידים במונדיאל 2018. לצדם, ניתן למצוא לא מעט כדורגלנים צעירים, שמשחקים בטורניר הגדול בפעם הראשונה בחייהם. רק אל תשכחו מי סיפר לכם עליהם כשהם יכבשו את הפסגה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

יורי טיילמאנס

הקשר הבלגי רק בן 21 והוא כבר שם מוכר בכדורגל הבלגי. טיילמאנס שגדל קבוצה הבלגית המעוטרת אנדרלכט, עבר בעונה שעברה למונאקו הצרפתית. הבלגי נחשב לכישרון גדול במדינתו ולאחר שערך לפני שנתיים את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבלגי, נזכה לראותו על המגרש במונדיאל הקרוב.

טין ידבאיי

הכדורגלן הקרואטי בן ה-22, ערך כבר בגיל 19 את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת. הוא משחק בקבוצת באייר לברקוזן הגרמנית ונחשב לבלם בעל פוטנציאל גבוה, שעשוי אף לשחק בהרכב הפותח בנבחרתו על אדמת רוסיה.

 

יוליאן בראנדט

טין יידבאיי הוא לא השם הצעיר היחיד שבאייר לברקוזן הגרמנית מייצרת למונדיאל הנוכחי, הפעם מדובר בתוצרת ביתית. השחקן הגרמני בן ה-22 כבר ערך למעלה מ-150 הופעות בליגה הגרמנית הראשונה. את הופעת הבכורה שלו בנבחרת גרמניה הבוגרת ערך בשנת 2016.

מרקו אסנסיו

הגיעה תורה של הנבחרת הספרדית. מרקו אסנסיו בן ה-22 הוא כבר שם מוכר בכדורגל העולמי. הוא כבר משחק לא מעט באימפריה הספרדית, ריאל מדריד וערך בה למעלה מ-50 הופעות במספר שנים בודדות, כאשר בשנת 2016 ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ספרד הבוגרת.

מרקוס רשפורד

אחד השמות הכי צעירים ברשימה. בגיל 20 בלבד הוא יערוך את הופעת הבכורה שלו במונדיאל ושלא תחשבו שהוא יצפה עליו מהספסל, שכן השחקן המוכשר של מנצסטר יונייטד הוא בין המועמדים לפתוח בהרכב של הנבחרת האנגלית במונדיאל הזה. אנחנו מצפים לראות את זה!

עוסמאן דמבלה

הגיע תורה של נבחרת צרפת, אחת הפייבוריטיות המובהקות לזכייה במונדיאל עם סגל נוצץ וכוכבים מוכשרים. אחד מהכוכבים הצעירים שלה הוא עוסמאן דמבלה. הצרפתי, שעבר בקיץ האחרון לברצלונה תמורת סכום עתק שמוערך בכ-150 מיליון יורו אומנם חווה עונה פחות טובה בברצלונה עם פציעות לא קלות, אך הוא בורג חשוב בסגל הנבחרת הצרפתית.

קיליאן אמבפה

עם כל הכבוד לדמבלה, השם הצעיר הנוצץ של נבחרת הטריקולור הוא קיליאן אמבפה. בגיל 19 בלבד, הוא יערוך את הופעת הבכורה שלו במונדיאל. הצרפתי פרץ בעונה מטורפת במונאקו הצרפתית ולאחר מכן הושאל לאלופה הצרפתית מהבירה, וכן נרכש תמורת סכום מטורף של 180 מיליון יורו. גם הוא בורג חשוב בנבחרת הצרפתית. 

גבריאל ז'סוס

עברנו לעוד פייבוריטית גדולה לזכות בטורניר - נבחרת ברזיל. בגיל 21 בלבד החלוץ הברזילאי כבר כבש 20 שערים ב-39 הופעות במנצ'סטר סיטי האנגלית וסומן כיורשו של אגוארו. אומנם הוא אינו החלוץ המוביל של הנבחרת, אך הוא יכול להוות אופציה טובה. 

 

 

תגובות