כוכבי העתיד: הצעירים המבטיחים בכדורגל הישראלי. צילום מסך מהאינסטגרם

כוכבי העתיד: הצעירים המבטיחים בכדורגל הישראלי

בזמן שהכדורגל הישראלי סופג לא מעט טלטלות, ישנם שחקנים צעירים במיוחד, שכאן בכדי לשפר את המצב. ממנור סלומון עד למוחמד עוואד - אלו שחקני הכדורגל, שיהפכו את שנת תשע"ט ליותר ספורטיבית ומוצלחת

כל הזמן צצות בעיות בכדורגל הישראלי - עם כסף, פשיעה ואפילו עם הקהל או האצטדיונים. אך בין כל אלו, ניתן למצוא את הניצוץ שכאן על מנת לשפר את המצב. לכבוד שנת תשע"ט, קבלו את שמונת הכדורגלנים מתחת לגיל 22, שכבר משחקים בליגת העל ויכולים להוביל עד הכדורגל הישראלי למקום חלומי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מנור סלומון

השם הראשון ברשימה הזו לא מפתיע במיוחד. שחקן הכנף בן ה-19 בלבד, שערך בתחילת החודש את הופעת הבכורה שלו בנבחרת, הוזכר כבר כמועמד ללא מעט קבוצות ענקיות באירופה. אומנם כרגע הוא משחק רק במכבי פתח תקווה, אך הוא כבר ידוע כנער הזהב של הכדורגל הישראלי.

יונס מלדה

החלוץ הצעיר של מכבי נתניה, נכנס לתודעה שלנו רק בסוף העונה הקודמת, כאשר הרשים במשחקי הסיום של מכבי נתניה בליגה בעונה שעברה. אך עם זאת, רבים מסמנים אותו ככישרון פוטנציאלי בולט שכבר קיבל את חולצת ההרכב הראשון בפתיחת הליגה השנה. 

© ראובן שוורץ, ידיעות אחרונות

מקסים פלקושצנקו

הקשר הצעיר, אשר לו היה חלק בהצלחתה האדירה של הפועל חיפה בעונה שעברה, פותח כבר את עונתו השלישית כשחקן בליגת העל. השחקן ערך מספר רב של הופעות בנבחרות הצעירות של ישראל ובתחילת החודש אף זומן לסגל הנבחרת הבוגרת.

עמרי גלזר

השוער רק בן 22, אבל כבר הספיק לעמוד בשער של מכבי חיפה ואף ערך הופעה אחת בנבחרת ישראל הבוגרת. יחד עם זאת, נראה כי הוא לא הצליח לשמור על יציבות מספיקה, על מנת להמשיך להתקדם וכעת נחשב כשוער שני במכבי חיפה. עם זאת, עדיין מספר רב של אנשים תולים בו תקוות לקראת העתיד.

מיכאל אוחנה

לפני שפציעה אכזרית גדעה לו לבינתיים את הקריירה, נחשב אוחנה לאחד השחקנים המוכשרים בליגה. הוא עבר בסכום שיא של 4.5 מיליון שקלים מאשדוד להפועל באר שבע, הספיק לקחת איתה שתי אליפויות וגם לשחק בנבחרת ישראל הבוגרת. 

מוחמד עוואד

החלוץ, שכבש בגילאי הנוער במכבי חיפה בלי הפסקה וחורר רשתות, עדיין לא הצליח להטביע את חותמו בקבוצה הבוגרת ובליגת העל. עם זאת, עדיין ממשיכים להאמין בעוואד וביכולת ההבקעה שלו בתקווה שבעתיד הוא רק יתרום. 

 

דור פרץ

הקשר המוכשר של מכבי תל אביב אומנם כבר עבר במעט את גיל 22, אך בכל זאת מדובר בתקווה גדולה לעתיד של הכדורגל הישראלי. מלבד העובדה שתפס עמדת קבע בהרכב של מכבי תל אביב, פרץ כבר הספיק לערוך לפני מספיק שנים הופעה בליגת האלופות במדי מכבי תל אביב וערך מספר הופעות בנבחרת ישראל. אין ספק שעוד נשמע עליו הרבה בעתיד!

 יהונתן לוי

הוא נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הפועל תל אביב כבר בגיל 17 וחצי ומפתיע בכל פעם מחדש. לוי משתתף במשחקי הקבוצה הבוגרת בקרבות ההישרדות בליגת העל, בהם הוכיח לא פעם את העובדה שהוא בהחלט הבטחה בעולם הכדורגל הישראלי. אם הפרצוף של לוי נראה לכם קצת מוכר, זה אולי מפני שאתם מכירים את אחותו השחקנית, שירה לוי.

© ראובן שוורץ, ידיעות אחרונות
 
תגובות