די לתירוצים: כך תשמרו על כושר בזמן הקורונה. צילום: adobestock

די לתירוצים: כך תשמרו על כושר בזמן הקורונה

ההנחיות החדשות שהגיעו בעקבות משבר הקורונה השאירו מתאמנים וחובבי ספורט רבים חסרי מעש. חדרי הכושר והמכונים השונים נסגרו, אסור לצאת לפארקים והשגרה החדשה מקשה מאוד לשמור על כושר גופני. אז מה עושים? מתאמנים בבית. אספנו לכם את כל המאמנים שמפרסמים אימונים שונים בחינם

משבר הקורונה וההנחיות החדשות שנוגעות ליציאה מהבית לא מאפשרות כל כך לשמור על כושר גופני ומתאמנים רבים בוחרים להישאר בבית. אומנם אסור ללכת לחדרי הכושר או למכוני הפילאטיס והעיצוב, אבל יש המון תרגילים ודברים שניתן לעשות בבית. המון מדריכים ומאמנים התגייסו בתקופה הזאת כדי לעזור לנו לשמור על כושר, אספנו לכם את המיוחדים ביותר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שר פיטנס

גורו הכושר והתזונה, שר סנדה (שר פיטנס), היא אחת מהנשים המוכרות ביותר בתחום במדינה הקטנה שלנו. לכבוד המצב המיוחד שנכפה על אזרחי המדינה בעקבות הקורונה, שר מזמינה את כולנו לאימונים ביתיים באמצעות האפליקציה שלה. תוכלו למצוא שם אימונים משולבים וגם אימונים לאזורים ספציפיים בגוף כמו אימון לפלג גוף עליון, אימון בטן ורגליים ואימון חזה וגב. 

 

בוסט סנטר

מרכז הפיטנס, "בוסט", יוצא ביוזמה מבורכת ומציע ללקוחותיו, וגם לאלו שלא, להצטרף בחינם לאימונים השונים שמועברים לייב דרך האפליקציה של המרכז. צוות המאמנים של המרכז (בראשותה של רוני דואני) נרתם לעזור לכולנו לשמור על כושר ושפיות והוא יתייצב מול המצלמות עם מגוון שיעורי פילאטיס, יוגה, אימוני כח ואימנוים אירובים שאת ולם אפשר לעשות מהסלון בבית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את האפליקציה של בוסט וזום לשיחת וידיאו.

הולמס פלייס

החל משלישי הקרוב - סלקום tv ו-HOT יעלו לשירותיהם סרטוני כושר שצולמו במיוחד לציבור השוהה בבית, על מנת לאפשר לכולם לשמור על כושר ועל תנועתיות של הגוף. מדובר בכ- 25 סרטונים באורך של כ- 15-25 דקות של תרגילים שניתן לבצע בבית, על פני שטח מצומצם, ושנותנים מענה לפעילות גופנית מגוונת - תרגילי חיזוק ועיצוב, שרירי ליבה, פעילות אירובית מותאמת, טיפים לשמירה על התזונה ועוד. השיעורים יועברו על-ידי המדריכים המקצועיים והמוסמכים של רשת מכוני הכושר המצליחים של "הולמס פלייס".

 

ליקי ספורט

גם מאמנת הכושר של הסלבס,ליקי רוזנברג, נרתמת למאמץ הלאומי לשמירה על חיטוב וכושר (כי בכל זאת הקיץ מתקרב). תוכלו למצוא בחשבון האינסטגרם שלה (likys_port) אימונים קצרים ושונים. עם המון אנרגיות טובות ומוזיקת רקע מקפיצה, משלבת ליקי בין אימוני כח לאירובי ואפילו תוכלו למצוא אצלה רגולי יוגה (שהיא לוקחת בהם חלק בתר מתרגלת ולא מדריכה). בנוסף, גם ב-HOT גייסו את ליקי לסדרת סרטוני כושר מיוחדים עבור לקוחות החברה.

 

אדריאן לואיס

בימים כאלו חשוב לשמור גם על הנפש ולא רק על השרירים ואחת מהדרכים היותר טובות לשלב בין גוף לנפש היא יוגה. אחת מהמורות הכי מפורסמות ליוגה היא אדריאן לואיס שמתחזקת עמוד יוטיוב (yoga whit adriene) עם למעלה מ-6 מיליון מנויים . תוכלו למצוא שם סרטונים של שיעורים מלאים וגם של שיעורים קצרים לכל הרמות - למי שרק מתחיל ורוצה להתנסות ועד לאימונים שמיועדים לאלו שמתרגלים זמן רב. בנוסף תוכלו למצוא אצלה יוגה לשחרור מתחים, להרגעת הנפש וגם לחיזוק אזורים ספציפיים בגוף. 

 

 

 

תגובות