דווקא עכשיו: כך תשמרו על כושר גם מהבית. adobestock

דווקא עכשיו: כך תשמרו על כושר גם מהבית

החורף ממש עוד רגע כאן, כולנו נכנסים למצב רביצה על הספה עם שמיכה ושוקו חם, גם ככה מכוני הכושר סגורים וזה מתכון מעולה להפוך לבטטוות כורסא. אבל לא! דווקא עכשיו אנחנו צריכים לשמור על כושר גם בבית, איך? כנסו לכתבה הבאה!

כבר נכנסנו לשגרה של סגר שני שהתחיל לפני כמה שבועות, ישבנו בבית, סיימנו את כל הסדרות החדשות של "נטפליקס" והשתתפנו בשיעורי "ZOOM" – אז מה עוד נותר לעשות? התשובה היא פשוטה - ספורט! במיוחד לצורך זה אספנו לכם את כל הפעילויות השוות שאפשר לעשות גם בתקופת הסגר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

רכיבה על אופניים

בימים אלו ניתן לרכב על אופניים, להנות ממזג האוויר המשתנה, לאחרונה בערבים יותר קריר כך שנוצר מזג אוויר מושלם לנסיעה. פעילות זו יכולה להיות יחידנית, אפשר לשמוע מוזיקה באוזניות או ברמקול ולהנות, וניתן גם לנסוע למקומות יפים כמו הים ופארקים שבשגרת סגר קשה להגיע לשם.

© AdobeStock

הליכות וריצות

לכל מי שרוצה לבחור באפשרות הפשוטה, אפשר להתלבש באופן ספורטיבי ולעשות פעילות ספורטיבית באוויר הפתוח בכל שעה שתרצו ואפילו עם חברים! כך גם תשמרו על בריאותכם וגם תראו את החברים שלא נפגשתם איתם מזמן - וכל זה תוך שמירה על ההנחיות

אימון בסלון

ב-youtube יש מיליוני סרטונים שונים - ביוטי, גיימינג, שירים, סרטים, אך בין כל אלו ישנם סרטוני הדרכה של תרגילי ספורט וריקוד לפי כוריאוגרפיה. סרטונים אלו יכולים להתאים לכל אחד ובכל גיל - ישנם סרטונים של זומבה, ריקודים, "just dance" ועוד המון דברים! כך תוכלו לעשות ספורט לבד או עם המשפחה בצורה כיפית ומוזיקלית.

© AdobeStock

אימוני כוח ביתיים

לחובבי חדרי הכושר שביננו, יכולים לבצע חלק ניכר מהתרגילים של חדרי הכושר בבית. בין אם צריך לרכוש מכשירים מסוימים וזולים (כגון גומי למתיחות, מזרן ומשקולות) ובין שלא כמו ביצוע תרגילים של סקוואטים, שכיבות סמיכה וכפיפות בטן שניתן לבצע בלי בעיה! בנוסף, למי שלא יודע איך להתחיל ולבצע נכון תרגילים, באינטרנט יש מאות הצעות, רק צריך לחפש!

אימונים בזום וסרטונים

למי שמעדיף את הסוג המוכר והטוב - חוגים, יכול לעשות זאת בדרכים יצירתיות. מאמנים רבים התחילו להעביר זומים של אימונים בלייב, עם יחס אישי וכמעט כמו שעושים בסטודיו.

 

תגובות